  • Data: 2014-04-27 20:03:48
    Temat: Re: każdy śpiewac może?
    Od: "Kamil" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sat_diver" napisał:

    > 2. prowadzący akurat śpiewa nieźle (może nie w programie): posłuchaj w
    > YT choćby "Mury Jerycha" czy "A ja nie"

    Mam lepsze propozycje do słuchania. Choćby dziewczyn w programie Laskowik &
    Malicki. Co do głosu Janowskiego to rzecz gustu, o którym podobno się nie
    dyskutuje. oim zdaniem jest marny. Natomiast słuchu muzycznego ten człowiek
    nie ma za grosz. Niemiłosiernie fałszuje. Jeśli tego nie słyszych to znaczy,
    że tez nie masz słuchu. Proponuję więc ściągnij sobie program do pomiaru
    częstotliwości i poddaj wyczyny Janowskiego analizie. Masakra. Nadaje się z
    biedą do "cioci na imieninach", ale nie do publicznej telewizji.

    Pzdr