  • 31. Data: 2012-05-31 22:20:38
    Temat: Re: kawa ZZR 600
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 30 May 2012 23:00:37 +0200 "Ivam" <f...@p...fm>
    napisał:

    >Napisz jeszcze co i do jakiej MZ'tki potrzebujesz - mam jeszcze szafe
    >roznych gratow od roznych 250'tek.

    To trzymaj jeszcze, bo jak zrobię prawko to planuję sobie ETZ250 kupić
    :-)

  • 32. Data: 2012-06-01 16:01:24
    Od: Kefir <a...@g...com>

    Elou!
    On 31 Maj, 22:19, __Maciek <i...@c...org> wrote:

    > BTW wiesz/wiecie może czy w Rometach trzeba rozpołowić silnik żeby
    > simerringi wymienić, czy są one dostępne po zdjęciu bocznych pokryw i
    > zębatki zdawczej oraz koła magnesowego?

    Jesli pytasz o simmeringi na wale korbowym to tak, trzeba rozpolowic
    silnik.
    Zaznaczam jednak, ze ostatni raz dlubalem w takim sprzecie z 28 lat
    temu.
    Mialem "oczobijaco" zielonego Rometa 50-T1.

    --
    Pozdrawiam, Artur vel Kefir & XT660X (do sprzedania), Tiger 955i
    UWAGA! Badania dowodza, ze czytanie sikacza moze pozbawiac szarych

  • 33. Data: 2012-06-02 16:33:27
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Kefir" napisał w wiadomości grup
    9g2000vbe.googlegroups.com...
    > Jesli pytasz o simmeringi na wale korbowym to tak, trzeba rozpolowic
    > silnik.

    No co Ty? W komarze i kadecie wystarczylo:
    - zdjac magneto
    - zdjac sprzeglo
    - zdjac zabezpieczenie segera
    - wkrecic po 2 blachowkrety w simmeringi
    - kombinerkami wyciagac

    Udawalo sie to bez rozpolawiania, wyciagania z ramy czy nawet zdejmowania
    lancucha.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 34. Data: 2012-06-02 17:37:04
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 2 Cze, 16:33, "Ivam" <f...@p...fm> wrote:
> [...]
    > - kombinerkami wyciagac
    >
    > Udawalo sie to bez rozpolawiania, wyciagania z ramy czy nawet zdejmowania

    Przeczytales calosc, czy tylko pierwsze zdanie? Czas zaciera
    szczegoly.
    _Macku, pomylilem sie, kolega Ivam slusznie skorygowal.

  • 35. Data: 2012-06-02 22:24:57
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 2 Jun 2012 08:37:04 -0700 (PDT) Kefir
    <a...@g...com> napisał:

    >Przeczytales calosc, czy tylko pierwsze zdanie? Czas zaciera
    >szczegoly.
    > _Macku, pomylilem sie, kolega Ivam slusznie skorygowal.

    Dzięki Wam obu, a więc nie będzie to aż taka poważna operacja jak
    myślałem. Fajnie.

  • 36. Data: 2012-06-11 22:32:48
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 30 May 2012 18:28:00 +0200 "Ivam" <f...@p...fm>
    napisał:

    >??? Napewno? Powiem szczerze - charta nie mialem, ale w kadecie i komarze
    >byla regulowana (normalnie przy pomocy blaszki i rowkow ustalajacych).

    Zweryfikowałem - w przepustnicy gaźnika 14MC nie ma takiej regulacji,
    "klocek" regulujący przepływ powietrza jest z iglicą połączony na
    stałe, nie da się tego regulować.

    >Akurat w rometach sie nie reguluje, ale zly, nieoryginalny, inny wagowo,
    >etc. plywak moze powodowac zaburzenia spalania.

    Nie ma regulacji, próbowałem dociążyć oplatając pływak dobraną
    długością drutu miedzianego (najpierw dobrałem w naczyniu żeby pływał
    glębiej), trochę pomogło, ale zaczęły się problemy z odpalaniem -
    prawdopodobnie silnik był zalewany, więc przywróciłem normalny stan.
    Zresztą skoro pewnych rzeczy nie da się reuglować, to znaczy że są one
    w ustawieniu fabrycznym i problem najprawdopodobniej leży gdzie
    indziej.

    Wymienię na razie te simerringi na wale korbowym, może problemy z
    niedostatkiem mocy znikną.