eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklekawa ZZR 600Re: kawa ZZR 600
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: __Maciek <i...@c...org>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: kawa ZZR 600
    Date: Tue, 29 May 2012 23:59:05 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 44
    Message-ID: <e...@4...com>
    References: <add326ab7bb6a5d2eb7dbc6d4cfdb831$1@grupy.scigacz.pl>
    <5...@4...com>
    <jq370v$9rs$1@inews.gazeta.pl>
    <n...@4...com>
    <jq3cur$s57$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.29.147.238
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1338328745 9432 194.29.147.238 (29 May 2012 21:59:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 May 2012 21:59:05 +0000 (UTC)
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    X-User: dt770
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:654512
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 29 May 2012 22:51:32 +0200 "Ivam" <f...@p...fm>
    napisał:

    >- obrotow biegu jalowego - wplywa na bieg jalowy

    Zgadza się.

    >- mieszanki (nie biegu jalowego, ale w ogole) - wplywa na bieg jalowy oraz
    >wkrecanie sie na obroty

    Jest tylko śrubka od składu mieszanki biegu jałowego, nie zauważyłem
    żeby wpływała na bieg "roboczy", ale poeksperymentuję.

    >- ilosci paliwa (przy pomocy polozenia iglicy) - wplywa na wkrecanie sie na
    >obroty oraz prace w srednim i wysokim zakresie obrotow

    Nie ma takiej regulacji w tym gaźniku. Jeżeli popatrzysz na
    przepustnicę na fotce którą zamieściłem to wychodząca z niej iglica,
    jest przymocowana do przepustnicy na stałe, nie da się jej regulować.
    Chętnie bym tym pokręcił, ale nie da się. Chyba żeby wsadzić
    przepustnicę w imadło i wcisnąć lekko tę iglicę do środka (bo pewnie
    jest tylko włożona na wcisk). Dopóki jednak nie mam pewności że to na
    pewno gaźnik a nie lewe powietrze albo brak kompresji to nie chcę
    robić takich radykalnych operacji.

    >- poziom paliwa (komora plywakowa) - niskie, wysokie obroty - problemy,
    >kiedy plywak jest nieoryginalny lub dziurawy

    Tego niestety również nie da się w tym gaźniku regulować. Na fotce
    widzisz pływak, powyżej jego oś, a nad osią - iglicę zaworu. Nie ma to
    żadnej regulacji, to co widać to już wszystko. Chyba żeby np. skrócić
    trochę dół iglicy tego zaworka, ale tego też nie chcę na razie robić.

    >- dysze - tez wszystkie obroty - zuzyte lub zatkane dysze

    Szczerze mówiąc nie wyglądają na zużyte, chociaż nie wiem. Natomiast
    co do zatkania to zdjęcie przedstawia właśnie elementy dosychające po
    umyciu w myjce ultradźwiękowej i wypłukaniu oraz przedmuchaniu
    sprężonym powietrzem. Zwłaszcza dyszę przedmuchałem bardzo starannie.

    Zastanawiam się czy by nie kupić innego gaźnika. Są np. gaźniki K60B i
    inne, ale wstrzymam się z tym do czasu aż sprawdzę kompresję i
    simerringi, bo problem może nie leżeć w gaźniku.
    Niemniej dzięki za zainteresowanie i odpowiedź.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: