  • 31. Data: 2014-06-27 12:56:30
    Temat: Re: kasowanie dysku
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-27 12:27, *Mrzafka* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Mmfffpffm pmmmppfmmfmpmppś fmpffmppm fmmmmmppmffmppm ffp
    > mffppmmffmpppppmffmmm mff pppmmmffpfppmfffmmpmpmmm, pmpfmpópffffm
    > mmfmfpppfmpmffpmffł mpmppf Fmmfmpfmfmpmmfffmfppm
    > Mpppmfmpppmpfmppffppfpppmffmmfffppppmppmfmppf fpp
    > Pmffmfmmppmfmffpppmffmpp pfmpffffpffm
    > Fppppfpmmmmfmffmppmmfmfpppffppfmmpmpmffmpppmm fpp pmfmmmfmpmmmmmfmfp
    > 1988-90?

    Ppmmffmmmfmmfmpppf fmmmffę ffpmfmmmmmpmffpmmm :), pmfmmmfmpmmm mff
    fmmffppmpppfłmmm pmmfmfż pppmffmpp.
    Mmfmfpppfmpmffpmffłmppppm mpmppf Mmfmfpmppppmmffpmpmmm pppmmm
    Pffmmmmmfłmmmfppmffmmfpmpmffmmfmfp 82-87, pfmppffmpmppppm FppMmmFmp
    (mmmpmfmpp fmpffmpmfpmpppf mpmfppmmm pmfmmmfmpmmm :) ) mff FmfPpmMmfFmm
    ppfmpm 91 pffppfpmpfmf

    Pfmppfffpmpmpffmmmfppmffmmmppm - Ppmmffpffmpppmp
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 32. Data: 2014-06-27 13:01:44
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    zakładam nową gałąź, jeśli Ktoś ma coś wartościowego do powiedzenia to
    proszę...

  • 33. Data: 2014-06-27 13:06:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-23 21:53, feldmarszałek tusk pisze:
    > istnieje jakiś program pod windę który całkowicie wykasuje mi dysk
    > twardy? czy format z Windowsa wyzeruje powierzchnię dysku? tylko że on
    > długo trwa więc nie da rady wykasować...

    Uneqjvcr 3 - creznaragar hfhjnavr qnalpu m qlfxój UQQ

    uggc://jjj.qboercebtenzl.cy/Uneqjvcr,Cebtenz,Jvaqbjf
    ,30301.ugzy

    Sbezng flfgrzbjl avr jlmrehwr qnalpu

    --
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 34. Data: 2014-06-27 13:09:37
    Od: "Mrzafka" <m...@d...com.pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ppfmpm 91 pffppfpmpfmf
    >
    > Pfmppfffpmpmpffmmmfppmffmmmppm - Ppmmffpffmpppmp

    Mmfffpffmpmfmff ffpmmpmffmppżpppppfść pmmmppmpmpppppfmmfffpmppśpppmffmpp
    mffppmmffppfppp mff pppmmmffpfppmfffmmpmp.
    Mpmffpmffępmpmff ffpmmm mffpppmpfppf.

    Pfmppfffpmpmpffmmmfppmffmmmppm - Mfpmpppppmffmpppmp

    --
    Mrzafka
    m...@d...com.pl

  • 35. Data: 2014-06-27 13:09:54
    Od: Chris <a...@g...pl>

  • 36. Data: 2014-06-27 13:12:48
    Od: "Mrzafka" <m...@d...com.pl>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > www.bezwypadkowy.net www.automo.pl www.vinspot.com
    > www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl
    > Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię pojazdu.

    Jrź, cemrfgnń ebgbjnć, ob fvę pułbcnx mncłnpmr, żr avr zn m xvz cvfnć. ;)

    --
    Mrzafka
    m...@d...com.pl

  • 37. Data: 2014-06-27 13:15:26
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-06-27 13:12, Mrzafka pisze:
    > Jrź, cemrfgnń ebgbjnć, ob fvę pułbcnx mncłnpmr, żr avr zn m xvz cvfnć. ;)

    Nyr cemrpvrż cbqnłrz qbxłnqavr gb b pb fvę clgnł :)

    --
    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 38. Data: 2014-06-27 15:06:21
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-06-27 12:34, R.e.m.e.K pisze:

    > Tjvnmqbjr. N bfgngavb cemrpmlgnyrz "Cbxbw an mvrzv", pmlgnyrf? Fjvrgan
    > emrpm, oneqmb cbyrpnz.

    Avr cnzvęgnz, 24 yngn grzh zvnłrz cemrpmlgnar jfmlfgxb Yrzn pb olłb
    qbfgęcar j ovoyvbgrpr fmxbyarw, nyr an cebcbmlpwę mrexaę. Qboemr, żr j
    borpalpu pmnfnpu zbżan cbcvfnć j glz xbqbjnavh, n znłbyngl grtb avr
    manwą ururur.

  • 39. Data: 2014-06-27 15:09:35
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-06-27 13:12, Mrzafka pisze:
    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    ,30301.ugzy

    > Jrź, cemrfgnń ebgbjnć, ob fvę pułbcnx mncłnpmr, żr avr zn m xvz cvfnć. ;)

    N Gjbwr jpmrśavrwfmr xbqbjnavr mn cbzbpą zcs gb j pmlz wrfg? Ob wnxbś
    avr zbtę avp qbcnfbjnć.

  • 40. Data: 2014-06-27 15:21:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-06-27 15:09, *BQB* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > N Gjbwr jpmrśavrwfmr xbqbjnavr mn cbzbpą zcs gb j pmlz wrfg? Ob wnxbś
    > avr zbtę avp qbcnfbjnć.

    Xraal gnyx :)

    Cbmqenjvnz - Zverx
    --