    From: chwdp <h...@i...yfd>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: kasowanie danych bezpowrotne
    Date: Sat, 12 Jan 2013 01:08:09 +0100

    W dniu 2013-01-12 01:02, m4rkiz pisze:
    > "chwdp" <h...@i...yfd> wrote in message
    >
    > zgadza sie, pisalem o formatowaniu w aparacie

    formatowanie w aparacie ma dwie opcje. szybkie i pelne. otoz szybkie to
    wiadomo, natomiast pelne robi dobra robote i nic nie odzyskalem. przy
    czym nie jest to taknaprawde pelne bo za szybko przechodzi proces. ale
    jest dluzsze niz szybkie. zastanawiam sie na czym moze polegac to
    formatowanie. niemniej jednak dosc skuteczne.