  • Data: 2010-06-15 09:34:35
    Temat: Re: kaski ocena
    Od: Small <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Idealny przykład: Lazer LZ6 VS SHOEI XR1000 - kto miał w ręku oba ten
    > wie o czym mowa.

    Mam LZ6, trzymalem w rekach XR1000. Tego drugiego bym nie kupil za ta
    kase, podobno moja glowa do niego nie pasuje:) LZ6 ma gorsze
    wykonczenie, ale szczerze to bardzo mnie cieszy wysoka pozycja w
    rankingu bezpieczenstwa. To zreszta zdecydowalo o zakupie. A sam kask
    oceniam bardzo dobrze po 2 letniej eksploatacji. Jest troche glosny, ale
    bez przesady. Paruje na zimnym jak wszystkie inne. Innych wad nie
    znalazlem. Wszystkie srubki na miejscu, powloka trzyma klase, srodek nie
    smierdzi, dobrze trzyma sie glowy.

    Small
    GSX750F