  • 11. Data: 2012-07-24 18:33:07
    Temat: Re: kask
    Od: "Drzewo" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:jumhg9$u97$1@news.task.gda.pl...

    > Napisz o tym coś więcej.

    Pierwszy z brzegu Nolan N103

    http://www.moto-opinie.info/index.php?action=show&id
    _produktu=54

    Ostatnio nawet tutaj na p.r.m ktoś narzekał na C3. Zresztą nie tylko tutaj,
    bo problem z klejącą się blendą opisał ktoś w moim serwisie

    http://www.moto-opinie.info/index.php?action=show&id
    _produktu=96

    Zresztą sam jeżdże w szczęce, za którą pare lat temu trzeba było dać ponad
    tysiaka i zbyt wielu zalet nie potrafie znaleźć :)

    --
    Drzewo
    www.moto-opinie.info - Opinie o produktach motocyklowych w jednym miejscu

  • 12. Data: 2012-07-25 09:02:33
    Od: "Rafik - delete1@wytnij_to.o2.pl" <r...@g...com>

    Witam !
    Badam ten temat ostatnio - bardziej dla sportu, ponieważ swój tym już upatrzyłem.
    W tej cenie ~ 500 pln można upolować:
    Grex RF2 , wspomniany przez Kucza Airoh, LS2, AGV Longway, Astone RT1000 (dzisiaj
    dokładnie pomacam to coś więcej będę widział) , Shark OpenLine, Caberg Ryhno lub
    Konda.
    Zależy od sklepu i promocji czy wpadnie dokładnie w przedział 500pln. Nie jestem też
    w stanie wyrazić miarodajnych opinii - nie jeździłem w każdym z nich, lecz już wiesz
    czego szukać.

    W dniu wtorek, 24 lipca 2012 18:33:07 UTC+2 użytkownik Drzewo napisał:
    > Ostatnio nawet tutaj na p.r.m kto? narzeka? na C3. Zreszt? nie tylko tutaj,
    > bo problem z klej?c? si? blend? opisa? kto? w moim serwisie

    P.S. Czytacie co i jak wysłane jest? W jakim kodowaniu i z jakiego klienta Usenetu?

    Pozdrawiam
    Rafik aka DeLeTe + K1100 RS , szybsze bo czerwone

  • 13. Data: 2012-07-25 10:42:08
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-24 18:33:07 +0200, "Drzewo" <d...@w...pl> said:

    > Zresztą sam jeżdże w szczęce, za którą pare lat temu trzeba było dać ponad
    > tysiaka i zbyt wielu zalet nie potrafie znaleźć :)

    No bo szczękowce tak realnie nie mają wielu zalet ;-)

    de Fresz

  • 14. Data: 2012-07-25 10:46:55
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-25 10:42, de Fresz pisze:

    > No bo szczękowce tak realnie nie mają wielu zalet ;-)

    Kwestia rodzaju o2o. Fajne są np. do skutera jako DRUGI kask. :)
    Albo sposobu jeżdżenia. Idealny do rwania blachar na sporcie. ;)

    --
    ? $heikh el $hah
    ? ????? ?????? ?????? ?????

  • 15. Data: 2012-07-25 11:11:45
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-25 10:46:55 +0200, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> said:

    > Kwestia rodzaju o2o.

    Bez znaczenia. Na czym by się nie jeździło, wady pozostają takie same.

    > Fajne są np. do skutera jako DRUGI kask. :)

    Ziemniaki z warzywniaka można i dżecie przywieźć.

    > Albo sposobu jeżdżenia. Idealny do rwania blachar na sporcie. ;)

    Znaczy że mogą sieknąć szybkiego lodzisza bez zdejmowania kasku? Dżet
    lepszy, podniesiona szczęka się w śmietnik wbija.

    de Fresz

  • 16. Data: 2012-07-25 11:26:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-25 11:11, de Fresz pisze:

    > Bez znaczenia. Na czym by się nie jeździło, wady pozostają takie same.

    Oraz zalety.

    --
    MN

  • 17. Data: 2012-07-25 11:35:25
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-25 11:26:35 +0200, Marcin N <m...@o...pl> said:

    > Oraz zalety.

    Które?

    de Fresz

  • 18. Data: 2012-07-25 11:42:28
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-07-25 11:35, de Fresz pisze:

    > Które?

    Oczywiście wszystkie.

    --
    MN

  • 19. Data: 2012-07-25 12:10:52
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-07-25 11:11, de Fresz pisze:
    > Znaczy że mogą sieknąć szybkiego lodzisza bez zdejmowania kasku? Dżet
    > lepszy, podniesiona szczęka się w śmietnik wbija.

    A w dupę kij od miotły 'przypadkiem' ci się nie wbił?

    --
    ? $heikh el $hah

  • 20. Data: 2012-07-25 12:18:20
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-07-25 11:42:28 +0200, Marcin N <m...@o...pl> said:

    > Oczywiście wszystkie.

    Jakoś ich nie dostrzegłem przez kilka lat używania szczękowca.

    de Fresz