-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: Albercik <n...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: karta w renówce
Date: Fri, 10 Dec 2010 09:18:45 +0100
Organization: ATMAN
Lines: 21
Message-ID: <idsnp5$t7a$1@node1.news.atman.pl>
References: <idsmuk$3uj$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.238.176.82
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1291969125 29930 83.238.176.82 (10 Dec 2010 08:18:45
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 10 Dec 2010 08:18:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.1.15) Gecko/20101027
Thunderbird/3.0.10
In-Reply-To: <idsmuk$3uj$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2333524
[ ukryj nagłówki ]W dniu 10.12.2010 09:04, mm pisze:
> mam pytanie odnośnie karty hands free w megance 2004.
> Karta jest zbliżeniowa i nie trzeba wkładać do szufladki aby uruchomić silnik
>
> mechanik mówił coś o umieszczaniu jej tam aby doładować.
> nie wiem o co mu chodziło, karta nie ma metalowych elementów, styków itp
> więc jak niby miałaby się ładować? indukcyjnie?
>
> Mnie się wydaje, że tylko bateria ją zasila, co sądzicie?
>
W Lagunie II jest nieco inaczej, ale opisze bo może być analogicznie.
Mam dwie karty, jedna zwykła, dwu przyciskowa, jest w niej zwykła
bateria, można normalnie otwierać i zamykać samochód.
Druga karta ma trzy przyciski i za jej pomocą samochód się może
"samoczynnie" otwierać jeżeli wykryje kartę w pobliżu.
Ta druga karta ma dwie baterie, albo raczej jedną baterie wymienialną i
akumulatorek(niewymienialny teoretycznie), który to się ładuje
indukcyjnie, właśnie po włożeniu karty do czytnika.
Przy czym w Lagunie II ph I żeby uruchomić silnik, kartę i tak trzeba
włożyć do czytnika.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=