eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikakarta SD i pamięć RAM na jednej magistrali - dziwne zachowanieRe: karta SD i pamięć RAM na jednej magistrali - dziwne zachowanie
  • Data: 2021-04-21 22:08:50
    Temat: Re: karta SD i pamięć RAM na jednej magistrali - dziwne zachowanie
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.04.2021 19:34, Marek wrote:

    > Rzut okiem na szybko sugeruje problem z niezwalnianiem magistrali (a
    > konkretnie MISO) przy wysokim CS i koniecznością stosowania dodatkowego
    > bufora. To już grube przegięcie.

    Wygląda na to, że opisywany problem nie występuje w przypadku każdej
    karty. Do tej pory układ był testowany z Kingstonem. Poza wspominanym
    błędem parę razy pojawiły się też poważniejsze problemy, skutkujące
    zmasakrowaniem systemu plików na karcie.

    Po podmienieniu karty na SanDiska błąd przestał się pojawiać.
    Problematyczny Kingston zdaje się działać prawidłowo w innym układzie
    (bez tej pamięci SPI RAM) więc ewidentnie jakieś problemy z kartą
    objawiły się dopiero, gdy obydwa urządzenia znalazły się na jednej
    magistrali.

    Co co mogło chodzić - nie mam pojęcia...