  • 131. Data: 2016-10-21 17:57:06
    Temat: Re: kara za spóźniony przegląd
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:nudbj4$p22$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 20-10-2016 o 20:38, J.F. pisze:
    > Ale powodow tez nie mial.

    >Jak powyżej, więc nie ciągnij tego przez wzgląd na siebie samego.
    >HINT: gospodarka to nie jedyne kryterium oceny.

    Podsumuje tak - w 2005 PIS zdobyl 3.18mln i 27% glosow, a w 2007
    5.18mln i 32%.
    To zdecydowanie nie demonstruje sparzenia.

    Zreszta jak pisze - niewiele zdarzen mogl oceniac negatywnie.

    Za to w tymze 2007 PO zdobylo 6.7 mln i 41% glosow, a w 2015 3.6mln i
    24%.
    To na kogo proponujesz narodowi glosowac w 2019 ?

    J.

  • 132. Data: 2016-10-21 18:30:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-10-2016 o 17:57, J.F. pisze:

    > Podsumuje tak - w 2005 PIS zdobyl 3.18mln i 27% glosow, a w 2007 5.18mln
    > i 32%.
    > To zdecydowanie nie demonstruje sparzenia.

    Jak wyżej.
    Głupota ludzka nie zna granic.

    > Zreszta jak pisze - niewiele zdarzen mogl oceniac negatywnie.
    >
    > Za to w tymze 2007 PO zdobylo 6.7 mln i 41% glosow, a w 2015 3.6mln i 24%.
    > To na kogo proponujesz narodowi glosowac w 2019 ?

    Raczej na kogo nie głosować.....

  • 133. Data: 2016-10-21 18:53:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Raczej na kogo nie głosować.....

    A ktos zostanie ? :-)

    J.

  • 134. Data: 2016-10-21 21:02:01
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-10-20 o 10:59, RadoslawF pisze:

    > Ja u nieh nie pracowałem to i nie dostanę. Ale mam w rodzinie
    > osobę która tam była i teraz emeryturę z USA dostaje.

    Dostaje emeryturę, a składek nie płaciła? Ameryka, Panie...

  • 135. Data: 2016-10-21 22:22:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 21-10-2016 o 18:53, J.F. pisze:

    > A ktos zostanie ? :-)

    Pozostaje zawsze mniejsze zło.
    PIS to to większe, żeby nie powiedzieć bliskie maksimum.

  • 136. Data: 2016-10-21 22:43:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Poczekal bym jeszcze troche z ocenami co jest wiekszym zlem. Nie razi Cie ustawka z
    kamienicami w Warszawie? Kupowanie smiglowcow dwa razy drozej niz normalnie kosztuja?
    Ciaganie przez politykow pelo samolotow w dowod uznania dla wlasciciela bamber gold?
    I jeszcze wielu wielu innych przekretow ze spoleczna kasa w tle.

  • 137. Data: 2016-10-21 23:00:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

> [...]
    I jeszcze wielu wielu innych przekretow ze spoleczna kasa w tle.

    mniej propagandy czytaj to będziesz mniej głupot opowiadał
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 138. Data: 2016-10-21 23:47:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak zwykle niczego konkretnego nie mozna sie po tobie spodziewac. I sie dziwisz ze ja
    i inni uwazaja cie za idiote.

  • 139. Data: 2016-10-22 08:07:57
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2016 o 22:43 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Kupowanie smiglowcow dwa razy drozej niz normalnie kosztuja?

    Ze śmigłowcami jest prawie tak samo jak z samochodami.
    Można kupić Citroena za 65kPLN - ten sam model Citroena w najbogatszej
    wersji wyposażenia kosztuje prawie 160k PLN.
    Jesteś pewien, że chcieliśmy kupić taką samą wersję wyposażenia co inni za
    ponad 2x więcej?
    Z tego co czytam w Internetach nasi zamawiający mocno przesadzili -
    chcieli mieć maszynę "do wszystkiego". Nie wnikam czy takie podejście było
    słuszne czy nie - ale tanią propagandą jest twierdzenie: "Kupowanie
    smiglowcow dwa razy drozej niz normalnie kosztuja".

    Pozdrawiam
    TG

  • 140. Data: 2016-10-22 08:25:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Poczekal bym jeszcze troche z ocenami co jest wiekszym zlem. Nie razi...

    Raziło, dlatego wylecieli. Pisiory to niestety nie tak liga. To że
    władza chce uszczknąć dl siebie to jedno, bolszewizm to drugie.

    Shrek