  • 41. Data: 2010-09-09 14:21:18
    Temat: Re: kamyczek do ogrodka Cavallino - KIA Ceed :-)
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:i6admr$2fv$1@news.onet.pl...

    > Myślę, że jak tylko się podepną do kompa pokładowego to z miejsca im tą
    > wtyczkę wyciągnę.

    I nie dasz im sprawdzić czy nie wywala jakiś błędów w ogóle? :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 42. Data: 2010-09-09 14:42:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kml" <A...@g...lp> napisał w wiadomości news:

    > I nie dasz im sprawdzić czy nie wywala jakiś błędów w ogóle? :)

    Jak się nie opowiedzą to nie.
    Ale ZTCW nie ma potrzeby aż tak drastycznych środków, jak zakażesz to się
    nie upierają.
    Wpisują tylko do bazy, że się nie zgodziłeś.

  • 43. Data: 2010-09-09 14:53:16
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-09-09 12:42, Cavallino pisze:

    > Myślę, że jak tylko się podepną do kompa pokładowego to z miejsca im tą
    > wtyczkę wyciągnę.

    Ale to ten sam komp, którym robią diagnostykę. "Panie, musimy!" :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 44. Data: 2010-09-09 18:32:55
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:i6akoh$mrt$1@news.onet.pl...

    > Jak się nie opowiedzą to nie.
    > Ale ZTCW nie ma potrzeby aż tak drastycznych środków, jak zakażesz to się
    > nie upierają.
    > Wpisują tylko do bazy, że się nie zgodziłeś.

    Czyli to co pisali na forum o utracie gwarancji etc. to bajki są?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 45. Data: 2010-09-09 20:16:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości news:i6akoh$mrt$1@news.onet.pl...

    > Czyli to co pisali na forum o utracie gwarancji etc. to bajki są?

    Nie.
    Ten wpis do bazy właśnie takie ma skutki - tracisz gwarancję na turbinę.
    Oczywiście zdaniem Kia.
    W sądzie nie są w stanie tego obronić.

  • 46. Data: 2010-09-09 20:20:30
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:i6b8a0$hbb$1@news.onet.pl...

    > Nie.
    > Ten wpis do bazy właśnie takie ma skutki - tracisz gwarancję na turbinę.
    > Oczywiście zdaniem Kia.
    > W sądzie nie są w stanie tego obronić.

    Z tego co zrozumiałem w tym wątku (co linkowałeś) to było polecenie wgrania
    softu do niektórych samochodów, ale Kija Polzka uznała, że należy go wgrać
    do absolutnie wszystkich samochodów co nie jest konieczne. Użytkownicy
    próbujący wytłumaczyć to w ASO nie byli w stanie nic zrobić i muszą się na
    to zgodzić bo straszą ich utratą gwarancji.

    Skoro producent twierdzi, że samochód ma wadę, którą usuwa się poprzez
    edycje softu a Ty się na to nie godzisz to jak zamierza się wybroić w
    sądzie? Chcieli "dobrze", nie zgodziłeś się, gwarę cofnęli więc o co chodzi?

    Swoją drogą to zamieszanie z tego całkiem sporo, ale najciekawsze jest czy
    ktoś się ruszy i coś zrobi z problemem czy na wpisach na forum się skończy
    :>

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 47. Data: 2010-09-09 20:47:48
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Sep 2010 15:41:10 +0000 (UTC), "Mathew Kosecki"
    <f...@g...pl> wrote:

    >Już Cię nacięli, nie zrobisz downgradu - tracisz mistyczną moc naklejki "a
    >moja nowa kia ceed ma 7 lat gwarancji".

    Zostanie tylko "a moja nowa kia ceed ma 7 lat" :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 48. Data: 2010-09-09 20:51:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ptai86tgav6lolorg48s4c9dv6rll8gka9@4ax.com...

    > Zostanie tylko "a moja nowa kia ceed ma 7 lat" :)

    Do tego czasu już nie będzie "moja", więc nie moje zmartwienie.
    Mam nadzieję że te 2 lata jakoś przejeżdżę bez bólu, tak jak do tej pory.

  • 49. Data: 2010-09-10 23:24:16
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:i68qj3$83j$1@news.dialog.net.pl...

    > W tym przypadku coś się musiało zmienić i może to być podstawą do
    > dochodzenia swoich racji.

    Uwazasz, ze duzy koncern nie wie co ma robic aby nikt im sie do dupy nie
    dobral?

    --
    Picasso

  • 50. Data: 2010-09-10 23:33:42
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    wiadomości news:i6adsi$2th$1@news.onet.pl...

    > W krótkim okresie może tak, ale w dłuższym skończy się tak jak ze mną i
    > Renault.

    Spoko wodza, przezyja bez Ciebie a cena i tak nagoni klientow.

    --
    Picasso