  • Data: 2012-12-04 11:41:53
    Temat: Re: kamery termowizyjne - miała być rewolucja i co?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-04 11:24, AlexY pisze:
    > Przecież to właśnie do takich zastosowań się nadaje, obiekt statyczny,
    > pomiar około minuty. Rozmiar niejako nie gra roli bo sensor ma wiązkę
    > widzenia 5 stopni.
    Obiekt raczej statyczny nie jest, mechanizm się rusza, temperatury się
    zmieniają w takt pracy maszyny - na i3 widziałem zmianę w formie
    "błyśnięcia" o czasie ~1s. Ale żeby obserwować to błyśnięcie termiczne
    np drivera albo innego cpu zamyślającego się przez chwilę - trzeba
    najpierw wiedzieć że to występuje, więc trzeba "przepatrzeć" całość i
    zauważyć ciekawie zmieniające się miejsca.
    Zwykłą kamerką termowizyjną robiłem to w chwilę - od razu było widać
    miejsca podejrzane, a tym ustrojstwem... jakoś nie jestem przekonany,
    czy nie będę walczył z metodologią pomiaru, zamiast z faktycznym
    problemem, który pomiar miał zlokalizować ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173