  • 11. Data: 2013-11-07 10:37:24
    Temat: Re: kamery termowizyjne flir i3 -> i7 oraz E4 -> E8
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-11-07 10:21, BartekK pisze:

    > Ograniczenie jest na handel poza USA i Kanadę. EU i reszta świata się
    > nie łapie, my możemy dostać max chyba 7fps.

    Moment, Flir ma w ofercie kamery z większą ilością fps.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2013-11-07 11:36:46
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-07 10:37, PeJot pisze:

    > Moment, Flir ma w ofercie kamery z większą ilością fps.
    1) dostępne w EU ? bez zastrzeżeń i do klienta dowolnego?
    2) fps kamery IR, czy kamery dualnej (tzn IR ma np 5fps a nakładany
    obraz widzialny z kamery normalnej - np 30fps)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 13. Data: 2013-11-07 12:15:58
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-11-07 11:36, BartekK pisze:

    > 1) dostępne w EU ? bez zastrzeżeń i do klienta dowolnego?

    Używam E40, kupiona w oficjalnej dystrybucji.

    > 2) fps kamery IR, czy kamery dualnej (tzn IR ma np 5fps a nakładany
    > obraz widzialny z kamery normalnej - np 30fps)

    http://www.kameratermowizyjna.com/kamery_termowizyjn
    e_uniwersalne.html

    E4 do E8: 9fps
    E40-T440: 60 fps
    Co ciekawe, najwyższe i najdroższe modele mają tylko 30fps.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 14. Data: 2013-11-07 17:45:30
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-11-06 10:01, BartekK wrote:
    > W TME są po 4760zł brutto - na stanie 3szt (+ jedna przeze mnie już
    > kupiona ;> )

    BTW na aliexpress po 351USD dla partii 10 sztuk.

    Zastanawiam się czego można się spodziewać w przesyłce.
    Ziemniaka? Nędznej podróby?

    Piotrek

  • 15. Data: 2013-11-08 01:01:11
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-06 13:15, m4rkiz pisze:
    > "BartekK" <s...@d...org> wrote in message
    >
    > http://www.filedropper.com/flire4 backup wszystkich materialow o e4
    > ktore pojawily sie w tym watku, oryginalne firmware i hack z instrukcjami

    Dzięki. Zawarty tam eFLIRInstall.exe niestety wywala: eFLIRInstall.exe
    nie jest prawidłową aplikacją systemu Win32. Ale sobie poradzimy - z
    stronki support.flir.com ściągniety pełny pakiet flir tools,
    zainstalowany, i wymagany FlirInstallNet.exe znaleziony w
    programfiles/flir/bin/...

    Kamera zastana:
    E4 1.0
    Serial number 639030xx
    Part number 63901-0101
    Software 1.18.7

    Zrobione zgodnie z instrukcją, nic się nie zmieniło w powyższych, a
    fotki robi IR 320x240 - miodzio, a video 640x480 (bardzo marne, jak
    kiepski webcam, ale w końcu służy tylko do wykrywania krawędzi, to niech
    sobie będzie)
    https://lh6.googleusercontent.com/-3fYgnLkCN5Q/UnwoY
    KitfmI/AAAAAAAAAKE/owVNKqPD1MY/w320-h240-no/FLIR0010
    .jpg

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 16. Data: 2013-11-09 21:58:45
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-07 12:15, PeJot pisze:

> [...]
    >
    > E4 do E8: 9fps
    > E40-T440: 60 fps
    > Co ciekawe, najwyższe i najdroższe modele mają tylko 30fps.
    No to już nie wiem. Może coś się zmieniło? A może regulacje dotyczą
    tylko kamer w formie modułów z wyjściem video (a nie w formie gotowego
    klocka robiącego zdjęcia i tylko wyświetlającego na lcd?) W każdym razie
    takie były ograniczenia, gdy szukałem w temacie kamery podczerwieni do
    samochodów (stosowane w bardziej wypasionych bmw, mercedesie itp) -
    wszystkie wersje outside-usa dawały niskie fps.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 17. Data: 2013-11-10 01:00:30
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-08 01:01, BartekK pisze:
> [...]
    > sobie będzie)
    > https://lh6.googleusercontent.com/-3fYgnLkCN5Q/UnwoY
    KitfmI/AAAAAAAAAKE/owVNKqPD1MY/w320-h240-no/FLIR0010
    Teraz dopiero zauważyłem - hack dodaje dodatkowe funkcjonalności do kamery:
    - pomiary (oprócz temperatury punktu centralnego - hot-spot i cold-spod
    -wyszukiwanie najcieplejszego/najzimniejszego na ekranie i wskazywanie
    go kursorem)
    - kolory (dodatkowe tryby pokazywania obrazu - nakładania na obraz wizyjny)
    - kamera może pracować w trybie live-view po usb do komputera (w czasie
    rzeczywistym, jak webcam)
    - zwiększa się selektywność termiczna (rozdzielczość termiczna?)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 18. Data: 2013-11-10 08:43:18
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-11-09 21:58, BartekK pisze:

> [...]
    > tylko kamer w formie modułów z wyjściem video (a nie w formie gotowego
    > klocka robiącego zdjęcia i tylko wyświetlającego na lcd?)

    Moja E40 ma także *wyjście video* :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 19. Data: 2013-11-10 16:32:29
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

> [...]
    > rzeczywistym, jak webcam)
    > - zwiększa się selektywność termiczna (rozdzielczość termiczna?)

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=Lie771fzBaw#t=265

    soczewka z przesylka od 32 usd

    http://www.ebay.ie/itm/141090084887

    --
    http://db.org.pl/

  • 20. Data: 2013-11-10 20:05:47
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-10 16:32, m4rkiz pisze:
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=Lie771fzBaw#t=265
    Ale co gość w zasadzie chce pokać? Usiłuję go zrozumieć, ale tak
    chaotycznie pokazuje równocześnie gadając i machajac wszystkim przed
    obiektywem, a jego kamera w dodatku ciągle traci focus, że się
    odechciewa... W końcu która z tych testowanych soczewek "do lasera co2"
    ma właściwą ogniskową?

    > soczewka z przesylka od 32 usd
    > http://www.ebay.ie/itm/141090084887
    Do oglądania elektroniki - niezłe (tylko którą wybrać?) tylko że wtedy
    nie działa ta kamerka widzialna, zostaje samo IR.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173