  • 31. Data: 2014-01-04 23:24:45
    Temat: Re: kamery termowizyjne flir i3 -> i7 oraz E4 -> E8
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-11-06 00:43, m4rkiz pisze:
    > jedyna zaleta i3 to mozliwosc zmodowania bez zostawienia jakiegokolwiek
    > trwalego sladu w urzadzeniu
    Ha, i tutaj mam pytanie - czy masz może pomysł, jak zmodowaną E4 (tylko
    rozdzielczość, żadnych zoom/focus/menu+ hacków) przywrócić do stanu
    fabrycznego? Trzeba odesłać na gwarancję, bo ma bad-hot-pixela.

    W opisach oczywiście nic nie było o robieniu backupu wersji oryginalnej
    (albo by jakoś dorwać odpowiednik pliku hackującego, czyli e4.cfg), a na
    forum, na jakoś ~150stronie widzę dopiero poradę "o kant tyłka teraz":
    > After doing these mods, is it easy to get back to factory settings in case I need
    to send it in for warranty service or post-warranty service?
    > There are instructions for undoing the E4 to E8 hack, and the second hack that adds
    menus is as simple as reinstating the original files **(assuming you make a backup
    before copying over the modded files)**
    ale nigdzie nie widzę instrukcji jak niby mam zrobić backup i czego...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 32. Data: 2014-01-05 15:48:43
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "BartekK" <s...@d...org> wrote in message news:52C88A2D.4050409@drut.org...
    > ale nigdzie nie widzę instrukcji jak niby mam zrobić backup i czego...

    dla potomnosci: wystarczy e8.cfg skasowac, oryginal zostaje tam gdzie jest
    a ten, dodany, jest przetwarzany pozniej i zmienia ustawienia rozdzielczosci

    po wrzuceniu wszystkiego co jest obecnie dostepne menu wyglada tak:
    http://youtu.be/W_ImNTdhwyI

    --
    http://db.org.pl/

  • 33. Data: 2014-01-05 16:07:06
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> wrote in message
    > po wrzuceniu wszystkiego co jest obecnie dostepne menu wyglada tak:
    > http://youtu.be/W_ImNTdhwyI

    a po dodaniu soczewki mozna miec ladne macro:
    http://youtu.be/lieebmFpJvQ

    --
    http://db.org.pl/