  • Data: 2010-03-30 20:05:45
    Temat: Re: kamerka o specjalnych "zdolnosciach"
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-03-30 21:14, =Marcos= pisze:

    > Wydaje mi się, że możesz raczej spróbować poszukać kamerki, w której da
    > się ustawić stały balans bieli, stały czas migawki itp. Musiałbyś
    > sformułować czego oczekujesz tak naprawdę. Jeśli chodzi o to, żeby w
    > miarę przesuwania obiektów na ekranie i zmiany oświetlenia
    > kamerka/sterownik nie zmieniały sztucznie kolorów/jasności/kontrastu bez
    > Twojej ingerencji, to właśnie stałego balansu bieli i stałego czasu
    > migawki szukasz.

    dokładnie, chodzi mi o to żeby dostać obrazy jako czyste bity może być
    nawet nie przetworzone z tzn nie przeliczone z monochromatycznych
    komurek na pixele z pełnym kolorem, jak się nie da to niech przelicza i
    podaje mi kolor jako trzy liczby dla piksela (bo bez przeliczenia
    powinienem dostać piksele "jednokolorowe" odpowiadające trzem barwom w
    układzie maski bayera.
    a czas maświetlenia powinienem móc sobie ustawiać i trzymać potem stały.
    Chciałbym po prostu mierzyć zmanę sygnału rejestrowanego przez kamerę z
    mikroskopu (natężenia światła w poszczególnych kanałach), mam taką jedną
    olympusa w pracy ale droga jak pieron a mnie jest potrzebne ze trzy do
    eksperymentu. :)
    pozdr