  • Data: 2010-03-30 19:14:26
    Temat: Re: kamerka o specjalnych "zdolnosciach"
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info> szukaj wiadomości tego autora

    > Szukam kamerki na usb która ma możliwość przesyłania "czystego" sygnału
    > tzn nie zmienionego przez sterowniki.

    Ale "czysty" sygnał nie jest użyteczny, dopóki nie skonwertuje się go przy
    pomocy sterownika na AVI, albo strumień wideo, albo cokolwiek innego
    użytecznego z punktu widzenia systemu/oprogramowania.

    Żeby pokazać obraz z matrycy na ekranie, trzeba użyć jakiegoś balansu bieli.
    Nawet materiały analogowe miały swoje parametry w pewnym sensie
    odpowiadające balansowi bieli.

    Wydaje mi się, że możesz raczej spróbować poszukać kamerki, w której da się
    ustawić stały balans bieli, stały czas migawki itp. Musiałbyś sformułować
    czego oczekujesz tak naprawdę. Jeśli chodzi o to, żeby w miarę przesuwania
    obiektów na ekranie i zmiany oświetlenia kamerka/sterownik nie zmieniały
    sztucznie kolorów/jasności/kontrastu bez Twojej ingerencji, to właśnie
    stałego balansu bieli i stałego czasu migawki szukasz.

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze