  • Data: 2008-08-25 18:18:47
    Temat: Re: kable w kanalizacji sanitarnej
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Aug 2008, ttt wrote:

    > Moze nie uwierzysz, ale w Polsce tez sa firmy, ktore maja kable ulozone w
    > kanalizacji sanitarnej. Kable swiatlowodowe.

    Nie pisałem, że u nas nie ma, bo po prostu tego nie wiem. Natomiast byłem
    na prezentacji (z filmami itp.) rozwiązania stosowanego w Wiedniu i tam
    mają technologię puszczania światła (bo nikt normalny czego
    innego nie kładłby w ściekach) opracowaną od grubych rur, do małych rurek
    dochodzących praktycznie do 'sracza'.
    A podstawą w tym temacie i tak jest 'wola' właściciela kanalizacji, bo bez
    tego super-hiper-hi-tech nawet nie pomoże. I oni będą też wiedzieć lepiej
    co tam można wsadzić, a czego nie i w które rury.

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg