  • 1. Data: 2012-10-25 12:04:01
    Temat: kabel SATA->USB do dysku z laptopa
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    istnieją kabelki USB->SATA umożliwiające podpięcie dysku sata 2,5" z laptopa
    do komputera przez usb? najlepiej zasilane z USB, nie mogę namierzyć, może
    Ktoś podpowiedzieć? P.S. te z allegro przeglądałem, ale to raczej dla
    3,5"...

  • 2. Data: 2012-10-25 13:19:10
    Temat: Re: kabel SATA->USB do dysku z laptopa
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    identyfikator: 20040501 napisa?(a):

    > istnieją kabelki USB->SATA umożliwiające podpięcie dysku sata 2,5" z laptopa
    > do komputera przez usb?

    Istnieja. Wpisz: adapter usb sata

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 3. Data: 2012-10-25 13:25:25
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Istnieja. Wpisz: adapter usb sata

    toć napisałem, tego sie nie da używać bo złącza są za blisko siebie w
    dyskach 2,5"...

  • 4. Data: 2012-10-25 13:55:16
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-10-25 13:25, Użytkownik identyfikator: 20040501 napisał:

    > toć napisałem, tego sie nie da używać bo złącza są za blisko siebie w
    > dyskach 2,5"...

    Znajdź kogoś kto odpłatnie nauczy Cię że jednak się da używać, no chyba
    że chcesz zaoszczędzić, wtedy to zostaje tylko zmienić zasilacz. :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2012-10-25 17:00:45
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    > laptopa do komputera przez usb? najlepiej zasilane z USB, nie mogę
    > namierzyć, może Ktoś podpowiedzieć? P.S. te z allegro przeglądałem, ale

    Kup jakas najtansza obudowe na dysk 2,5.

  • 6. Data: 2012-10-26 09:25:40
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    identyfikator: 20040501 napisa?(a):

    > toć napisałem, tego sie nie da używać bo złącza są za blisko siebie w
    > dyskach 2,5"...

    Dobrze, że ten adapter, którego ja zwykle używam o tym nie wie ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"