  • 51. Data: 2009-05-22 14:43:54
    Temat: Re: (k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości
    news:gv5rn8$oro$1@inews.gazeta.pl...

    > stara yamaha xs 400 miala patent z wyłaczaniem kierunkowskazow po jakims
    > czasie od dodania gazu. Czyli dojezdzałes do krzyzownaia obroty spadały,
    > jak rozpedzałes sie ponownie to kierunek sie wyłączał.
    e tam .....w spidometrze był kontrakton, a nie jakies tam obroty
    huck

  • 52. Data: 2009-05-22 18:23:55
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "huck" <2...@w...pl> wrote:

    >e tam .....w spidometrze był kontrakton, a nie jakies tam obroty

    Atam, mnie w Junaku wylaczaly sie zaraz za skrzyzowaniem.
    Czasem nawet przed.
    Nie wiem jak to bylo zrobione.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 53. Data: 2009-05-22 19:03:26
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Arni pisze:

    > stara yamaha xs 400 miala patent z wyłaczaniem kierunkowskazow po jakims
    > czasie od dodania gazu. Czyli dojezdzałes do krzyzownaia obroty spadały,
    > jak rozpedzałes sie ponownie to kierunek sie wyłączał.

    Harleye maja specjalny modul kierunkow synchronizowany z licznikiem. Na
    postoju nie wylaczaja sie wcale, podczas jazdy stosownie do predkosci.

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 54. Data: 2009-05-22 21:51:31
    Od: Arni <a...@N...spam>

    huck pisze:
    > e tam .....w spidometrze był kontrakton, a nie jakies tam obroty

    ojesooo, no oczywiscie ze w speedo, mialo byc ze jak dojezdzasz do
    skrzyzowania to predkosc spada a nie obroty :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 55. Data: 2009-05-23 10:32:06
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    falco pisze:

    > w garażu można zahaczyć o Garba lub ścianę... ;)

    Oddaj Grbusa na zlom. To zle samochody som.

    Nawet sie zrymowalo, znaczy prawda.

  • 56. Data: 2009-05-23 14:52:55
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Oddaj Grbusa na zlom.

    uuu... teraz to masz u mnie dłuuugą krechę... ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 57. Data: 2009-05-23 15:21:36
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    falco pisze:

    > uuu... teraz to masz u mnie dłuuugą krechę... ;)

    Jakby Ci tu... Mialem Garbusa, 3 lata. To byl najgorszy pojazd w moim
    zyciu :)

  • 58. Data: 2009-05-23 16:51:43
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > Jakby Ci tu... Mialem Garbusa, 3 lata. To byl najgorszy pojazd w moim
    > zyciu :)

    Nie znasz się... ;) Ja miałem i jeździłem różnymi od Malczaka po wielkie
    amerykańce i... od ponad 12 lat jeżdżę tylko Garbusami, także w dalekie
    trasy (z samochodów)... ;)

  • 59. Data: 2009-05-23 18:10:15
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    falco <m...@w...pl> wrote:

    >od ponad 12 lat jeżdżę tylko Garbusami,

    Ile Garbusow srednio na 12 lat wystarcza?;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 60. Data: 2009-05-23 20:28:37
    Temat: Re: (k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt (OT)
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jacot pisze:

    > Ile Garbusow srednio na 12 lat wystarcza?;)

    Od początku jeżdżę jednym i tym samym Stefankiem (1303), od roku mam też
    Popiela (1200 6V) a ze względu na to, że grzebię przy VWejach, to bardzo
    często śmigam (na próby) niemalże wszystkimi innymi modelami... ;)

    P.S. W najbliższy łykend lecimy znów na zlot do Litwinów -
    http://www.garbatastokrotka.pl/wilno2009.htm
    Zapraszam do wspólnej VWyprawy, motocykle też sie tam pojawiąją... ;)