  • 31. Data: 2009-05-20 20:54:33
    Temat: Re: (k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    falco pisze:

    > hehehe... ale Kuczu przecież ja o tym mówiłem na Preclu i to wiele
    > razy... ;) ale specjalnie dla Ciebie powtórzę jeszcze raz... ;p
    > Zdecydowałem się tylko i wyłącznie ze względów bezpieczeństwa, bo
    > machanie rękami, zwłaszcza w mieście czy przy gorszej pogodzie jest zbyt
    > ryzykowne, TymBardziej dla raczkującego (stażem) Moturzysty... ;)

    A to widocznie nie doczytalem za co niniejszym przepraszam.

    > Powtórzę też, że tak je założyłem, że w każdej chwili mogę błyskawicznie
    > zdemontować bez uszczerbku na konstrukcji motocykla... ;)

    Co nie zmienia faktu ze nadal tego nie rozumiem :)

    Ilez ja bym dal zeby nie musiec miec kierunkowskazow...

    --
    Kuczu
    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!

  • 32. Data: 2009-05-20 21:05:02
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > A to widocznie nie doczytalem za co niniejszym przepraszam.

    a nic nie szkodzi. ;)

    > Co nie zmienia faktu ze nadal tego nie rozumiem :)

    hehehe... powiem Ci, że mało kto mnie rozumie... ;) Ano tak sobie
    wymyśliłem, może gdy nabiorę pewności, połknę ...set kilometrów, to
    powrócę na łono ascetycznej, acz pięknej Matki - Czeszki a na razie
    sobie popstrykam... ;)

    > Ilez ja bym dal zeby nie musiec miec kierunkowskazow...

    Chcesz się zamienić, co oferujesz za 175...? ;) ;) ;)

    --
    (Po)zdrówka! falco

    Stefanek 1303 '72 1.6 AD+AT
    Popiel 1200 '70 1.2 6V
    sen na jawie SenNa... Jawa 356 '58 175

  • 33. Data: 2009-05-20 21:08:32
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    falco pisze:

    > Chcesz się zamienić, co oferujesz za 175...? ;) ;) ;)

    skrzynke wutki.

  • 34. Data: 2009-05-20 21:13:39
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    falco pisze:

> [...]
    > wymyśliłem, może gdy nabiorę pewności, połknę ...set kilometrów, to
    > powrócę na łono ascetycznej, acz pięknej Matki - Czeszki a na razie

    No to ja tak w temacie...

    Wiem ze nie jest to tanie ale mniejszego i lepsiejszego chyba nie
    znajdziesz: http://tinyurl.com/rbmxbh

  • 35. Data: 2009-05-20 21:21:01
    Od: falco <m...@w...pl>

    Kuczu pisze:

    > skrzynke wutki.

    eee... po gorzałce robię się (jeszcze) bardziej nerwowy... a po za
    tym... ja (prawie) nie piję... ;)
    Ok! dzięki za głos w dyskusji i dozo! na szlaku!

  • 36. Data: 2009-05-21 05:41:48
    Temat: Re: (k) przerywacz kierunkowskazów 6V 2 x 10 watt (OT)
    Od: n...@s...com

    On Wed, 20 May 2009 20:43:52 +0200, McFerry <r...@k...pl>
    wrote:

    >Czytałem gdzieś, że w pewnych kulturach uważają to za skuteczny środek
    >na potencję.

    A jak go przymocowac ?
    Kolega pyta.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 37. Data: 2009-05-21 08:35:34
    Od: McFerry <r...@k...pl>

    n...@s...com pisze:

    > A jak go przymocowac ?
    > Kolega pyta.

    No patrz pan, nie doczytałem czy to się stosuje doustnie czy dowcipnie :)

    --
    pozdrawiam
    Rysiek

  • 38. Data: 2009-05-21 08:55:54
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    >Objasnienie roznicy bylo wylacznie na okolicznosc zebys mnie niechcacy
    >spotykajac nie probowal poczestowac suszonym wolowym penisem.

    Tym, no wegete... tarianinem zostales?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 39. Data: 2009-05-21 09:05:08
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    falco <m...@w...pl> wrote:

    >Zdecydowałem się tylko i wyłącznie ze względów bezpieczeństwa, bo
    >machanie rękami, zwłaszcza w mieście czy przy gorszej pogodzie jest zbyt
    >ryzykowne, TymBardziej dla raczkującego (stażem) Moturzysty... ;)

    Zdecydowanie efektywniejsze jest machanie. Dorob sobie odblaskowe
    mankiety czy cus, latwo demontowalne.
    To kwestia psychiki;) To tak jak z tymi kaskami nie przymierzajac,
    zakladasz na glowe taki czerep i od razu czujesz jak Ci bezpieczenstwo
    skoczylo do gory. A to tylko kwestia aury, ktora to cos otacza.
    Kierunkowskazy wyssalem z mlekiem matki ale zadziwiajaco latwo sie
    odzwyczailem. Idzie o to, zeby byc wyrazistym. dowolna metoda.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 40. Data: 2009-05-21 09:09:58
    Od: falco <m...@w...pl>

    Jacot pisze:

    > Zdecydowanie efektywniejsze jest machanie. Dorob sobie odblaskowe
    > mankiety czy cus, latwo demontowalne.
    > To kwestia psychiki;)

    Powiem tak... ;) pasuje mi machanie, bo jest właśnie klasyczne i czuję
    się, jakbym był... z innej epoki... ;) Jednak na razie nie czuję się w
    100% komfortowo gdy mam prowadzić, choćby przez chwilę 1 ręką, stąd taka
    decyzja.

    Wcale nie jestem do końca zadowolony, że założyłem do SenNej... coś
    czego wcześniej na oczy nie widziała... ;) Jednak dopóki nie nabiorę
    wprawy, dopóty zostawię kierunki.

    > To tak jak z tymi kaskami nie przymierzajac,
    > zakladasz na glowe taki czerep i od razu czujesz jak Ci bezpieczenstwo
    > skoczylo do gory. A to tylko kwestia aury, ktora to cos otacza.

    Masz 113% racji, miałem to samo odczucie gdy jeszcze (całorocznie)
    śmigałem na góralu, także zimą w górach i to samo pozostało gdy wsiadam
    bez czapki, choćby na chwilę przed garażem... ;)

    P.S. Kuczu dzięki za podesłany gadżet - małe jest piękne - jak
    wspomniałem na razie potestuję u siebie std. rozwiązanie a z czasem się
    zobaczy co dalej...