-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
-for-mail
From: "P_ablo" <o...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <4c93ded6$0$22815$65785112@news.neostrada.pl> <i71ito$udr$1@news.onet.pl>
Subject: Re: juz sie mendom nie podoba...
Date: Sat, 18 Sep 2010 10:38:05 +0200
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5931
X-RFC2646: Format=Flowed; Response
Lines: 33
Message-ID: <4c947a70$0$22800$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.12.2.83
X-Trace: 1284799089 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22800 83.12.2.83:34722
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2311346
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
news:i71ito$udr$1@news.onet.pl...
>
> A widziałeś kiedys, jak w praktyce wygląda przerobienie takiego pojazdu
> na ciężarówkę?
> Masz świadomość, jakie wymogi dotyczą pojazdu ciężarowego, żebyś mógł nie
> płacić akcyzy i żeby NIGDY NIKT się do tego nie doczepił? Ch... Ci po
> ciężarówce, przerobionej "na sztukę", jak po roku Urząd Celny zweryfikuje
> ten zakup i klient końcowy zapłaci większą akcyzę, VAT + odsetki + karę.
>
Od czasu zmiany sposobu naliczania akcyzy sprowadzilem w ten sposob 4
samochody jako ciezarowe, w tym jeden mam caly czas na stanie. Gdyby bylo
tak jak piszesz, to bym nigdy sie na to nie zdecydowal. Doskonale wiem jak
bola tego typu podliczenia "do tylu", z tym, ze ja sprowadzalem SUVy ktore
na terenie PL sa sprzedawane z powodzeniem jako ciezarowki. Na temat
osobowek nic nie wiem, ale jesli ladownosc jest taka jak w przepisach i jest
kratka to gowno moga zrobic. Do tego jesli nawet tej kratki nie ma, to w
razie wezwania do US/UC jestes ja w stanie zamontowac w ciagu jednego dnia.
Moja zona jezdzi bez kratki co czasami na kontrolach konczy sie glupimi
tekstami ale ogolnie uchodzi plazem...
Wiec jak jest?!
Jako nowe ma prawo byc ciezarowka a juz jako uzywka juz nie?
Troszeczke sprzedaz spadla i juz zaczynaja sie podchody jak by tu ograniczyc
indywidualny import!
--
Picasso
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-09-30 Rozprawa zdalna brak komputera
- 2024-09-30 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Hackowanie SS7
- 2024-09-30 Seba strikes back
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineeer (Azure) <=
- 2024-09-30 MĂźnchen => DevOps Engineer (Azure) <=
- 2024-09-30 Gdańsk => Frontend Developer (Angular area) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-30 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-09-30 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-09-30 Białystok => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-09-30 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-09-30 dziki wschod