eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklejutro 29.07 pogrzeb kolegi wyjazd z Wyszkowa do Warszawy aby go odpowadzic › Re: jutro 29.07 pogrzeb kolegi wyjazd z Wyszkowa do Warszawy aby go odpowadzic
  • Data: 2010-07-29 17:03:48
    Temat: Re: jutro 29.07 pogrzeb kolegi wyjazd z Wyszkowa do Warszawy aby go odpowadzic
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wsk125" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:i2s1vt$9ht$1@news.onet.pl...
    > Obcy ludzie, ale z tą samą pasją, która nas łączy! Niestety, czasami
    > również w takich chwilach...

    U mnie w miasteczku przedwczoraj powiesił się chłopak. Pasjonował się piłką
    nożną. Ty pewnie też oglądałeś MŚ. Przyjedziesz na pogrzeb?

    > Chłopak zginął realizując swoje marzenia. Szczacun, bo niektórzy tylko
    > kłapać mordą potrafią wśród znajomków a do realizacji swoich planów jakoś
    > zawsze im daleko...

    Szacun za co, że zginął? Jak Kaczyński - osiągnął w życiu tylko tyle, że
    zginął tragicznie i to było jego tak wielką zasługą, że pochowali go na
    Wawelu...

    > Kolego, po co ten sarkazm ???
    > Widać dla rodziny obecność dużej liczby osób podzielających pasję
    > syna/męża/brata właśnie cyt.:"jest cool" !!!

    Po to ten sarkazm: jak się zawiadamia publicznie o czyimś pogrzebie, to może
    wypadałoby napisać, czyj to pogrzeb? Pogrzeba Jana Kowalskiego. Wtedy może
    rzeczywiście ludzie go znający będą chcieli oddać mu cześć i godnie go
    pożegnać. Stwierdzenie, że kolega zginął na motocyklu, bez określenia
    miejsca zdarzenia, nazwiska kolegi, czy jakichś danych któe pomogłyby
    znajomym skojarzyć o kogo chodzi i jeszcze zapraszanie na jego pogrzeb
    obojętnie kogo byleby na moturze jest idiotyczne.

    > Uszanuj tą wolę w tak ciężkim dla Rodziny czasie!

    To nie Rodzina tu pisała, tylko koleżanka.

    > Kolego Grzybol, proszę nie wsiadaj więcej na motocykl, nie myśl nawet o
    > jeździe! (mam nadzieję że kiedyś mi podziękujesz, bo jeśli posłuchasz to
    > być może właśnie uratowałem Ci życie!).
    > Myślisz, że gdyby wiedział, że zginie, to pojechałby na ten wyjazd? To
    > była podróż jego życia, spełniał marzenie... Niestety, skończyło się
    > tragicznie. Nie znasz dnia, ani godziny...

    Pewnie, że nie znam. Ostatnie zdanie dotyczyło tylko i wyłącznie słowa
    "odwiesc", jeśli nie zauważyłeś:-)

    > Sorry, nie obraź się, ale Twoja wypowiedź mocno Trollem jedzie...
    > mimo to pozdrawiam,
    > marcin
    > wroc

    Nie obrażam się, TY również się nie obraź, ale dla mnie osobiście Twoja
    natomiast wypowiedź mocno kutasem jedzie...
    oczywiście pozdrawiam:-)

    --
    Grzybol