  • Data: 2013-05-01 09:36:00
    Temat: Re: jsp vs php
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M.M." <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:0a117a08-d8a1-4d22-bb23-505cdd89baa6@googlegrou
    ps.com...
    W dniu wtorek, 30 kwietnia 2013 23:17:58 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >Umiejętne użycie samochodu spowoduje, że może robić za łódź podwodną.
    >Hint:
    >Szczelnie zalej samochód 30 centymetrową warstwą gumy :)

    No jesli tak umiejetnie programujesz jak tutaj zaprezentowales, to raczej
    zmien zawod. Ten samochod nie stanie sie lodzia podwodna po tym zabiegu.

    Caly numer polega na tym, ze ego zmusza Cie do tego bys okazywal, iz Twoim
    zdaniem pisze bzdury - w sytuacji, gdy do konca nie wiesz o czym mowa. Widac
    wyraznie, ze nie wiesz. Nie sa to bynajmniej jakies niesamowicie odkrywcze
    rzeczy, bo dostepne - czy to w sieci czy w literaturze. Ale z moje strony
    nie uzyskasz niczego poza figa z makiem, gdy bedziesz sie tak zachowywal.
    Pomaganie arogantom nie jest tym, co tygrysy lubia najbardziej.