  • 71. Data: 2012-07-13 15:16:10
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Obvious troll is obvious, za mało się starasz.

    Twierdzisz że MX-5 to z wyglądu męskie auto czy że wersja 90 KM jest
    szybka? Proszę, skup się i odpowiedz na pytanie.

    --
    ignorance is bliss

  • 72. Data: 2012-07-13 15:33:53
    Od: "made myself" <m...@g...pl>

    Grzegorz Prędki <klark[USUN@TO][malpa]transkomp.com> napisał(a):

    > Jak ma zamiar jezdzic tym caly rok to nie polecam.

    Zgadzam się. 146 koni przy trochę ponad tonie wagi i napędzie na tył to coś, z
    czym początkujący kierowca na mokrej/śliskiej nawierzchni może sobie nie
    poradzić. Ewentualna szpera też nie pomaga.
    W 1.6 przy 115 koniach i braku szpery powinno być lepiej, ale wciąż nie wiem
    czy to dobry pomysł.

    --
    Pzdr,
    made_myself

  • 73. Data: 2012-07-13 15:45:30
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-07-13 15:33, made myself wrote:

> [...]
    > poradzić. Ewentualna szpera też nie pomaga.
    > W 1.6 przy 115 koniach i braku szpery powinno być lepiej, ale wciąż nie wiem

    Dobry jedynie po uprzednim owocnym sezonie gokartowym :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 74. Data: 2012-07-13 15:45:57
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "made myself"

    > W 1.6 przy 115 koniach i braku szpery powinno być lepiej, ale wciąż
    > nie wiem
    > czy to dobry pomysł.

    No tak, nie pomyślałem o zimie. Z drugiej strony nie chcę jej kupować
    jakiegoś obrzydliwie nudnego potworka w stylu Corsa C.
    A może Barchetta? Płyta zdaje się z Punto, napęd na przód, tylko tych
    koników coś za dużo :(

  • 75. Data: 2012-07-13 15:51:05
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    > poradzić. Ewentualna szpera też nie pomaga.
    > W 1.6 przy 115 koniach i braku szpery powinno być lepiej, ale wciąż nie wiem

    Plus miekki dach i niski przeswit.

  • 76. Data: 2012-07-13 15:51:25
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

> [...]
    > jakiegoś obrzydliwie nudnego potworka w stylu Corsa C.
    > A może Barchetta? Płyta zdaje się z Punto, napęd na przód, tylko tych

    Na lato mx-5, na zime cos nudnego :)

  • 77. Data: 2012-07-13 16:53:53
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 13 Jul 2012 10:04:51 +0000 (UTC), made myself
    <m...@g...pl> wrote:

    > Jak chorujesz to weź i kup.

    Tylko nie wsiadaj do ZZW30, bo już nie będziesz chciał MX-5.

    r.
    _____________

  • 78. Data: 2012-07-13 18:03:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/07/2012 14:16, to wrote:
    > begin kamil

    > Twierdzisz że MX-5 to z wyglądu męskie auto czy że wersja 90 KM jest
    > szybka? Proszę, skup się i odpowiedz na pytanie.

    Boże broń, w końcu prawdziwy facet powinien zmieniać skarpetki raz w
    tygodniu, śmierdzieć wódką i koniem, a jeździć wyłącznie BMW rekinem.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 79. Data: 2012-07-13 18:04:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/07/2012 13:38, made myself wrote:

    > Co kto lubi. A więc tak. Pierwsza generacja, czyli NA, najniższa cena,
    > najniższa
    > masa, najniższa moc. Coraz ciężej o egzemplarz w dobrym stanie (korozja) i
    > wersje ze szperą, w której dodatkowo zużywają się elementy cierne (VLSD).
    > Druga generacja+lift, czyli odpowiednio NB/NBFL, dwa silniki: 1.6 - 115KM i
    > 1.8 (140, a później 146 koni). Zdecydowanie bardziej polecane 1.8 (trochę
    > większa moc się przydaje do zabawy), dużo łatwiej znaleźć 1.8 z LSD (torsen
    > typ 2, później tochigi fuji super lsd). W 1.6 o szperę raczej ciężko.

    W kwestii LSD - poszukaj na brytyjskim ebay i w ogłoszeniach wersji
    Eunos z japonii. Rozbitki bywają za grosze i mają szperę już w 1.6.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 80. Data: 2012-07-13 19:00:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Boże broń, w końcu prawdziwy facet powinien zmieniać skarpetki raz w
    > tygodniu, śmierdzieć wódką i koniem, a jeździć wyłącznie BMW rekinem.

    Tak jak sądziłem, udzielenie konkretnej odpowiedzi Cię przerosło.

    --
    ignorance is bliss