  • Data: 2012-07-19 21:20:53
    Temat: Re: jeździłem nową Toyotą GT :-)
    Od: DoQ <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18-07-2012 11:56, kamil pisze:
    > Wiesz co to masa samochodu, czy zaraz zaczniesz nam opowiadać, że
    > autobusy mają 500 koni więc są szybsze?

    Srasa. Tak się składa że jakieś 13lat temu byłem w posiadaniu 23KM
    mocniejszego japończyka o identycznej masie i z identycznymi hamulcami
    (większość starej gwardii PMSu pamięta). Hamulce były tragicznie
    gówniane, więc nie pitol mi tu głodnych teorii dzieciaku.

    > Co mam udowodnić, że przyjemnie jeździło mi się tym samochodem?

    Możesz dymać laskę o figurze walenia jeśli lubisz, mnie coś takiego nie
    odpowiada. Ciekawe kiedy w końcu pojmiesz o czym mówimy?

    --
    Pozdr.