  • 11. Data: 2009-01-07 20:38:53
    Temat: Re: jeszcze o tepsie, czarnych dziurach i gimpie...
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Marcin Kocur"
    >Informacja do wyłącznej wiadomości odbiorcy stanowiąca jakiś tam rodzaj
    >tajemnicy handlowej. Nie wiem czy to jest automatycznie chronione
    >prawem, czy tylko niektóre firmy wpisują disclamer. Ja np. spotkałem
    >się już w helpdesku z tekstem:
    >
    >This message is confidential and intended for the recipient only. It is
    >not allowed to copy this message, or to make it accessible for third
    >parties. If you are not the intended recipient, please notify the
    >sender by email, or by the above telephone number.

    Ale zdajesz sobie sprawę, że nie wszystko, co wypisują sobie firmy
    (zwłaszcza zagraniczne) ma jakąkolwiek podstawę prawną?

    (BTW, mam wrażenie, że wieki temu uczono mnie, że konstrukcja "it is not
    allowed" jest błędna)
    --
    d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb To err is human, it takes a computer to re-
    `b K...@e...eu.org d' ally fuck-up.

  • 12. Data: 2009-01-07 20:40:36
    Od: K <...@...c>

    Marcin Kocur pisze:

    > Ktoś mi wytłumaczy o co chodzi? Bo ja rozumiem, że autor wątku ma jakieś
    > łącze w Krakowie od TP (?) i wysłał reklamację do TP, że nie chodzi mu
    > wspomniana strona gimpa, serwery IRC i kilka innych rzeczy.

    nie, autor watku nie ma nic od tepsy tymbardziej w krakowie. autor watku
    nic nie reklamowal i autor watku nie jest nadawca ani odbiorca tej
    reklamacji.

    > I co, oni w odpowiedzi piszą, że nie blokują swoim klientom dostępu
    > (akapit 1), jednocześnie w drugim akapicie wyraźnie piszą o
    > ograniczeniu dostępu!
    >
    > Dalej jak rozumiem jest IP łącza autora reklamacji (zakupionego zapewne
    > od TP) i stwierdzenie, że z tego łącza rozsyłany jest jakiś syf. I
    > właśnie dlatego z tego łącza nie można wejść na gimpa??
    >
    > To co właśnie napisałem wygląda mi samemu na totalnie mylną
    > interpretację tego pisma. No bo przecież to kompletny bezsens! Ale nie
    > potrafię jakoś nic innego wymyślić.

    nie zrozumiales tresci.

    > Udostępnienie tego listu na grupie jest chyba nielegalne tak BTW.

    widzisz tam klauzule o poufnosci ? to nie oferta handlowa od atmana ;]

  • 13. Data: 2009-01-07 21:21:20
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin Kocur <m...@g...com.wytnij> writes:

    > Informacja do wyłącznej wiadomości odbiorcy stanowiąca jakiś tam rodzaj
    > tajemnicy handlowej.

    A co to obchodzi odbiorce?

> [...]
    > parties. If you are not the intended recipient, please notify the
    > sender by email, or by the above telephone number.

    No i ten recipient sobie dostal ta informacje i moze z nia zrobic co
    mu sie podoba, tak? Przeciez tego chyba nikt nie ukradl na poczcie?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2009-01-08 10:12:11
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    Marcin Kocur wrote:

> [...]
    > sender by email, or by the above telephone number.
    >
    > Z różnych livechatów też nie pozwalają kopiować treści rozmowy.

    Aha, jak napiszą na końcu maila, żebyś wyskoczył przez okno, to tak
    robisz, prawda?

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 15. Data: 2009-01-24 02:51:29
    Od: markooff <g...@n...free>

    Marcin Kocur pisze:

    > Udostępnienie tego listu na grupie jest chyba nielegalne tak BTW.

    Jesli zrobilby to pracownik TP - owszem - jest naruszeniem
    zasad ochrony danych osobowych i korespondencji z Klientem.
    Jesli Odbiorca - ma do tego prawo :)