  • 1. Data: 2012-11-14 22:27:09
    Temat: jeszcze jeden wiatrak
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    o mam drugiego pacjenta, wiatrak od grafiki galaxy gf7300gt... wygląda to
    tak:
    http://e-serwis.org/smietnik/wiatrak_grafa.JPG
    pomoże Ktoś znaleźć coś takiego na allegro?

    a jeśli nie, to jaką pasywną grafiką można zastąpić tego galaxy?

  • 2. Data: 2012-11-15 07:26:16
    Temat: Re: jeszcze jeden wiatrak
    Od: z <z...@u...pl>

> [...]
    > pomoże Ktoś znaleźć coś takiego na allegro?
    >
    > a jeśli nie, to jaką pasywną grafiką można zastąpić tego galaxy?

    Idź do sklepu z tym wiatrakiem. Tam miły pracownik na pewno coś doradzi
    za parę złotych. Będzie taniej i szybciej niż Allegro :-)

  • 3. Data: 2012-11-15 08:49:45
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 14/11/2012 21:27, identyfikator: 20040501 wrote:
> [...]
    > pomoże Ktoś znaleźć coś takiego na allegro?
    >
    > a jeśli nie, to jaką pasywną grafiką można zastąpić tego galaxy?

    http://goo.gl/aqUtT

    p.s. Ty poważnie nie możesz wyciągnąć z szuflady linijki, zmierzyć
    rozstaw otworów (lub na radiatorze co maksymalnie wejdzie) i poszukać
    samemu czegoś, co ma takie samo złącze zasilające?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 4. Data: 2012-11-15 12:45:53
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Thu, 15 Nov 2012 07:49:45 +0000, DooMiniK napisał(a):

> [...]
    > rozstaw otworów (lub na radiatorze co maksymalnie wejdzie) i poszukać
    > samemu czegoś, co ma takie samo złącze zasilające?

    Jeszcze masz co do tego jakieś wątpliwości?

    [ Kobieta: sama się pyta, sama odpowiada i jeszcze się obraża. ]
    [ (demotywatory.pl) ]

  • 5. Data: 2012-11-15 13:42:28
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    a Ty myślisz, że nie próbowałem?
    radiator przyklejony do procka na amen, próbowałem go oderwać, ale chyba
    scalak ze ścieżkami prędzej by odlazł niż ten radiator...

    a sam wiatrak - jakoś nie znalazłem na allegro...

    czyli ch...

    lepiej byście mi powiedzieli jaką kartę pasywną zakupić zamiast tego
    7300GT... taka GF 6600 to jeszcze znośna czy już szmelc? chodzi o niskie
    koszty...