  • Data: 2009-06-05 22:10:02
    Temat: Re: jesli nie Hoya to co?
    Od: "adam" <j...@o...maile.com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <dagon> napisał
    > Ja zakładam, że między 5 a 18 miejscem w testach musi być spora różnica.
    > Zły
    > (tani) filtr chromoli detale i daje zafarby więc przypuszczam, że byłoby
    > banalnie prosto. I to na dowolnym motywie.
    Prawdziwy hardcore dla filtra polaryzacyjnego to jest ogniskowa ok 200
    mm dla FF. Wtedy widać WSZYSTKO.

    A dlaczego ?

    Co do Hoyi to pamiętam taki ciekawy test w jakimś niemieckim magazynie
    sprzed lat kilku- Hoya Pro1 wypadła na poziomie
    najtańszej Hamy

    Też gdzieś widziałem testy w których spektakularne baty dostał jakiś
    stosunkowo drogi polar, chyba właśnie Hoya.

    adam