  • 1. Data: 2011-01-03 17:04:17
    Temat: [press foto] jednak bedzie BMW...
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    ...ze szklanymi drzwiami :-) Widac wlodarze BMW czytaj fora i grupy
    dyskusyjne zwlaszcza te z zartami i maja w planach produkcje BMW z
    wizjerem na dres :-) Zeby nie bylo, nic nie mam do marki BMW, a niektore
    modele nawet mi sie podobaja.
    http://www.autokrata.pl/artykul/bmw-i8-przylapane-10
    155
    Oskar Wilde

  • 2. Data: 2011-01-03 17:25:48
    Temat: Re: [press foto] jednak bedzie BMW...
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Gabriel 'wilk' pisze:
> [...]
    > dyskusyjne zwlaszcza te z zartami i maja w planach produkcje BMW z
    > wizjerem na dres :-) Zeby nie bylo, nic nie mam do marki BMW, a niektore

    Dramat. Jak tu podrapać się po jajach stojąc w porannym korku? ;-)

    Seco

  • 3. Data: 2011-01-03 17:42:40
    Temat: Re: jednak bedzie BMW...
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 3 Sty, 17:25, Bartosz 'Seco' Suchecki
    > Dramat. Jak tu podrapa si po jajach stoj c w porannym korku? ;-)

    okleic ciemna folia? :)

    WS

  • 4. Data: 2011-01-03 18:21:17
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    >(..) maja w planach produkcje BMW z wizjerem na dres :-)

    OMFG :D ROTFL :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 5. Data: 2011-01-03 19:18:08
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Mon, 03 Jan 2011 17:25:48 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Dramat. Jak tu podrapać się po jajach stojąc w porannym korku? ;-)

    Za tę kasę będziesz miał osobistego drapacza gotowego nieść
    pomoc na każde Twoje wezwanie ;)

    r.
    _____________

  • 6. Data: 2011-01-03 19:32:23
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 03 Jan 2011 17:25:48 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

    155

    > Dramat. Jak tu podrapać się po jajach stojąc w porannym korku? ;-)

    Drapanie nieważne, ważne, że dresik będzie widać w całości

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 7. Data: 2011-01-03 19:41:41
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Robert Rędziak pisze:
    > On Mon, 03 Jan 2011 17:25:48 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki

    > Za tę kasę będziesz miał osobistego drapacza gotowego nieść
    > pomoc na każde Twoje wezwanie ;)

    Nie wiem jak Ty, jak bym miał płacić, to tam bym wolał osobistą
    drapaczkę ;-) Wolę aby cudze męskie pazury trzymały się daleko od mego
    krocza ;-)

    A poza tym żadna mistrzyni drapania po jajach nie doścignie
    własnoręcznego się podrapania :-) Toć to człowiek ćwiczy od najmłodszych
    lat. Nie to, żeby to był życiowy cel, ale ta umiejętność jest niezbędna :-)

    Seco

  • 8. Data: 2011-01-03 20:08:18
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Drapanie nieważne, ważne, że dresik będzie widać w całości

    Zaraz zaraz! Po drugiej stronie auto będzie widać nogi lachona w
    krótkiej spódniczce! I to jest dużo bardziej interesujące! ;-)

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 9. Data: 2011-01-03 20:17:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 03 Jan 2011 20:08:18 +0100, Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):

    > Zaraz zaraz! Po drugiej stronie auto będzie widać nogi lachona w
    > krótkiej spódniczce! I to jest dużo bardziej interesujące! ;-)

    nie nogi, tylko białe kozaczki... I całą resztę w stylu Rutowicz..

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2011-01-03 20:31:24
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Waldek Godel pisze:

    > nie nogi, tylko białe kozaczki... I całą resztę w stylu Rutowicz..

    Dlatego pisałem o samych nogach, część pomiędzy kozaczkami i spódniczką
    bywa interesująca. Aczkolwiek nie jest łatwo "wyciąć" ten obraz z
    całości lachona ... :-)

    Seco