    From: "qwerty" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: jedna karta z DVB-T i DVB-S
    Date: Sat, 19 Dec 2009 12:38:26 +0100

    Użytkownik "Atlantis" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hgia4s$brr$...@n...news.neostrada.pl.
    ..
    > Mieszkam jakieś 20 km na zachód od Krakowa. ;)
    > Dwie różne karty nie będą się gryzły ze sobą? Pamiętam, że gdy kupowałem
    > mojego TwinHana musiałem wymontować wcześniej kartę analogową, gdyż
    > znany był problem z konfliktami sprzętowymi. Nawet w instrukcji do karty
    > DVB o tym napisali.

    Pod dvb-t możesz kupić na USB (np. not only tv) tylko nie wiem czy program
    wykryje dwa tunery (+dvb-s2) i będzie możliwy wybór urządzenia. Tuner może mieć
    obsługę mpeg-2 (mpeg-4 będzie dekodował komputer). Obecnie powinieneś obierać
    czeski multipleks z Ostravy (54k) przy porządnej antenie.
    Akurat wdrażanie NTC jest zastopowane dzięki TVP i wszystko powinno być jasne 22
    grudnia. Dlatego radziłbym się wstrzymać do nowego roku i czytał satkurier lub
    wspomniane wcześniej forum.