  • 1. Data: 2017-01-01 15:40:30
    Temat: jeden numer, wiele urządzeń
    Od: yuras <y...@o...pl>

    Hejka,

    Czy ktoś porównywał między sieciami kto ma lepsze oferty numeru z
    internetem dla użytkownika paru urządzeń - potrzebuję jedną kartę do
    telefonu, drugą do tableta i trzecią do smartwatcha ... jeden numer ale
    w paru urządzeniach - netu jak najwięcej :)

    dzięki
    yuras

  • 2. Data: 2017-01-01 17:16:20
    Temat: Re: jeden numer, wiele urządzeń
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Czy ktoś porównywał między sieciami kto ma lepsze oferty numeru z
    > internetem dla użytkownika paru urządzeń
    wogóle nie słyszałem o czymś takim

    > - potrzebuję jedną kartę do
    > telefonu,
    jasna sprawa
    > drugą do tableta
    w sensie ktoś będzie do Ciebie na ten numer telefonował?
    > i trzecią do smartwatcha ...
    i w smart watchu też netu?
    > jeden numer ale
    > w paru urządzeniach - netu jak najwięcej :)
    teraz możesz mieć net:
    100 giga za 9zł
    100 giga na miesiąc za ok 17zł, ale lte
    40-120giga za 29zł w nju
    reszty nieznam

  • 3. Data: 2017-01-01 18:51:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-01 17:16, ToMasz wrote:
    > 100 giga za 9zł
    > 100 giga na miesiąc za ok 17zł, ale lte

    Rzuć jakąs wskazówką gdzie szukać.

  • 4. Data: 2017-01-01 18:52:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2017-01-01 18:51, Sebastian Biały wrote:

    > Rzuć jakąs wskazówką gdzie szukać.

    Tzn to pierwsze to pewno Play, ale mnie interesuje to drugie.

  • 5. Data: 2017-01-01 18:58:50
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Tzn to pierwsze to pewno Play, ale mnie interesuje to drugie.

    rbm5 albo rbm9. jeśli masz conajmniej 30zł na koncie to dostajesz co
    miesiąc 100gb. tyle że po 3 miesiącach kasa jest "blokowana" znaczy
    trzeba doładować 3m-50zł

    ToMasz

  • 6. Data: 2017-01-01 22:48:27
    Od: yuras <y...@o...pl>

    W dniu 01.01.2017 o 17:16, ToMasz pisze:
    > wogóle nie słyszałem o czymś takim

    nie da się nigdzie dostać trzech/czterech kart sim do jednego numeru z
    jednym rachunkiem ?

    > jasna sprawa
    > w sensie ktoś będzie do Ciebie na ten numer telefonował?

    tak ... zwłaszcza jak masz w uchu sluchawke bluetooth (np. Q26) i
    pracujesz na tablecie to rewelka ...

    Co do smartwatchy to mam dwa - i też można na nie dzwonić, gdyby miały w
    środku karty sim :(

  • 7. Data: 2017-01-01 22:48:39
    Od: yuras <y...@o...pl>

  • 8. Data: 2017-01-01 23:35:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    yuras wrote:

    > nie da się nigdzie dostać trzech/czterech kart sim do jednego numeru z
    > jednym rachunkiem ?

    z jednym rachunkime bez problemu.
    z jednym numerem nie słyszałem

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2017-01-02 16:18:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yuras" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >nie da się nigdzie dostać trzech/czterech kart sim do jednego numeru
    >z jednym rachunkiem ?

    Jedna Era miala usluge Tandem, dzialalo to troche inaczej, i tylko dwa
    simy.

    Swoja droga - dziwne, ze sie nie dorobily sieci takich uslug, chocby
    jakis serwis czy hotlline.
    Nie bylo zapotrzebowania, czy oferowali inne rozwiazania, za prawdziwe
    pieniadze ?

    >tak ... zwłaszcza jak masz w uchu sluchawke bluetooth (np. Q26) i
    >pracujesz na tablecie to rewelka ...

    A telefon w tym czasie co robi ?

    Bo sluchawka moze sie laczyc z telefonem w kieszeni :-)

    >Co do smartwatchy to mam dwa - i też można na nie dzwonić, gdyby
    >miały w środku karty sim :(

    A maa gniazda na sim ?

    I to chyba troche niewygodne - i trzymanie (znow trzeba sluchawke BT),
    i pojemnosc baterii..

    J.

  • 10. Data: 2017-01-02 18:31:19
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.01.2017 o 23:35, masti pisze:

    > z jednym rachunkime bez problemu.
    > z jednym numerem nie słyszałem

    to się da rozwiązać inaczej. kilka kart, z przekierowaniem na jeden
    numer. no i w wielu przypadkach karta z netem plus karta z rozmowami
    będą tańsze niż wszystko w jednym.
    ToMasz