  • Data: 2010-02-22 17:12:48
    Temat: Re: jechałem autem znajomego...
    Od: "Lukasz W." <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Samochód z przednim napędem?
    > Luz tulejki wahacza. Lewego. Wisisz mi flaszkę za diagnozę.

    dokładnie,
    przerabiałem analogiczną sytuację w VW Golf 3 rok temu
    nic nie stukało ale samochód zaczynał ściągacz przy puszczeniu gazu
    okazało sie że tuleja wachacza była porzadnie wyrobiona (spory luz z
    wyrobienia)
    wymieniono tuleję, ustawiono zbieżność - samochód zaczął jeździć prosto,
    niestety od jakiegoś czasu znowu coś analogicznego się dzieje tylko w druga
    strone
    zbieżnośc sprawdzana - OK
    zawieszenia sprawdzane na szarpakach - OK
    narazie dałej sobie spokój, brak pomysłów

    Ł.W.