    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: jechał pod prąd
    Date: Wed, 30 Dec 2015 07:54:55 +0100

    On 26.12.2015 22:28, s...@g...com wrote:

    > Tu masz miejsce:
    > https://www.google.pl/maps/@50.2435402,19.0339344,3a
    ,66.8y,209h,80.81t/data=!3m4!1e1!3m2!1shetvND6NK1kpn
    p7FcWFcfw!2e0

    > Było ciemno i nie było widać tego nakazu jazdy w prawo. A krzaczki zakryły druga
    jezdnie...

    > Czasem oznakowanie jednak jest kiepskie...

    Zupełnie inna kategoria - to chyba nawet nie jest droga publiczna. Swego
    czasu była dyskusja o tym czy da się wjechać na autostradę pod prąd -
    konkluzja dla mnie była taka, że skoro są tacy zawodnicy to znaczy że
    się da. Natomiast jak oni to zrobili to przekracza moje pojmowanie
    (śniegu na jezdni nie było). Choć faktycznie walnięcie gigantycznego
    znaku zakazu wjazdu "tył na przód" by nie zaszkodziło.

    Shrek.