  • 1. Data: 2012-05-17 12:17:44
    Temat: Re: jazda w okularach
    Od: dunno <blackkadarka@_NOSPAM_gmail.com>

    Swiety Jimmie napisal

    > Użytkownik "Arkadiusz Szulc" <a...@p...neostrada.pl> napisał w
    > wiadomości news:eu3t1q$gca$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > rewelacja,

    > Nastepny etap to laserowa korekcja.
    > Mnie osobiscie to okrutnie przeraza ( i na szczescie nie musze z tego
    > korzystac). Ale Bezka po kilkunastu latach noszenia szkiel miala juz dosc. I
    > teraz dopiero jest zadowolona. I w nocy widzi droge, i na quadach po pustyni
    > jej sie swietnie latalo (ZTCW, to z soczewkami by nie dalo rady), ze juz nie
    > wspomne ze pod koniec intensywnej imprezy nie trzeba juz pamietac zeby sobie
> [...]

    A ja zdecydowalem sie na ortokorekcje:) zakladzasz soczewki na noc i w
    nich spisz. rano sciagasz i widzisz w nich przez caly dzien:) wiec teraz
    juz nie mam problemu i nie musze co chwila kupowac soczewek. Wiec jakby
    kogos interesowalo takie rozwiazanie to odsylam na strone:
    http://www.nowywzrok.pl/services/ortokorekcja/

  • 2. Data: 2012-05-17 15:35:33
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    W dniu 17.05.2012 12:17, dunno pisze:

> [...]
    > juz nie mam problemu i nie musze co chwila kupowac soczewek. Wiec jakby
    > kogos interesowalo takie rozwiazanie to odsylam na strone:

    spierdalaj z ta krytkoreklamą, a o skutecznosci tej metody świadczy
    dobitnie fakt, że nie widzisz, że odpowiadasz na posty sprzed 3 lat

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Przedszkolaków

  • 3. Data: 2012-05-17 15:38:44
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

> [...]

    > juz nie mam problemu i nie musze co chwila kupowac soczewek. Wiec jakby
    > kogos interesowalo takie rozwiazanie to odsylam na strone:

    spierdalaj z ta kryptoreklamą, a o skutecznosci tej metody świadczy