  • 11. Data: 2010-06-24 20:45:40
    Temat: Re: jazda w UK samochodem z polski (dłużej)
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Przemek V pisze:
    > Użytkownik "G" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>>

    > Mój ojciec 8 lat tak jeździł. To jest kraj gdzie się praktycznie nie
    > wyprzedza a parkuje na ogół równolegle do krawężnika dzięki czemu będzie ci
    > łatwiej się wysiadało - prosto na chodnik. Według mnie w normalnych
    > warunkach zero problemu.

    W sumie racja, że wyprzedzania jest mniej niż w Polsce. Szczególnie na
    autostradach i dual carriageway - ichniejszych dwupasmówkach. Tyle, że
    ja sie plątałem turystycznie po wiochach, więc furgonetki i campery
    wyprzedzać trzeba było.

    Seco

  • 12. Data: 2010-06-24 23:14:53
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    G pisze:

    > No właśnie nie widze sensu kupowania samochodu skoro mam już porządne 2
    > letnie bezawaryjne auto. Jedyny mankament to polskie tablice, i
    > kierownica po złej stronie. Boje sie że jako kierowca po 2 miechach bede
    > miał serdecznie dosyc jazdy z kierownicą po złej stronie. Ale tu znów
    > powraca pytanie o sens kupna auta (raz ze wydatek, dwa ze niepotrzebny)
    > skoro jedno już mam.
    >
    > Pozdr.

    bzdura
    latalem pol roku i nie bylo ZADNYCH problemow
    przestawiasz sie i tyle

  • 13. Data: 2010-06-24 23:24:04
    Od: "moje_przedmioty" <f...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Czy jazda w Anglii samochodem z kierownicą po lewej stronie (z Polski)
    > na dłuższą mete jest możliwa? Ja rozumiem ze tydzień dwa to można
    > wszystko, ale czy kilka miesięcy nawet rok takiej jazdy będzie do
    > zniesienia?
    > Zastanawiam się czy zabierac swoje auto ze sobą, nie wykluczam pracy
    > zarobkowej tym autem.
    >
    > Będę wdzieczny za merytoryczne odpowiedzi.

    Jaki problem sprzedać "polskie" i kupić "angielskie"??
    przeciez jedziesz na dłużej
    Wrócisz zarobiony to sobie będziesz mógł kupic nawet roczne :-)
    Zawsze to rok będziesz do przodu
    hihihihihi

  • 14. Data: 2010-06-25 00:35:43
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Jaki problem sprzedać "polskie" i kupić "angielskie"??
    > przeciez jedziesz na dłużej
    > Wrócisz zarobiony to sobie będziesz mógł kupic nawet roczne :-)
    > Zawsze to rok będziesz do przodu

    Zwlaszcza, ze sprzedajac w PL w UK kupi poltora takiego samego ;)

    --
    pozdr

  • 15. Data: 2010-06-25 00:48:52
    Od: Trzeci <p...@b...pl>

    Dnia Thu, 24 Jun 2010 18:28:24 +0200, G napisał(a):

> [...]
    > ale czy kilka miesięcy nawet rok takiej jazdy będzie do zniesienia?
    > Zastanawiam się czy zabierac swoje auto ze sobą, nie wykluczam pracy

    Zdajesz sobie sprawe ze, po 6 miesiacach bedziesz musiał przerejestrowac,
    zrobic MOT i oplacic road tax? Inaczej przy kontroli drogowej auto
    powedruje na lawete.
    http://www.mojawyspa.co.uk/forum/24/8442/polski-samo
    chod-w-uk-tax

  • 16. Data: 2010-06-25 09:07:02
    Od: "G" <g...@g...pl>

    > Zdajesz sobie sprawe ze, po 6 miesiacach bedziesz musiał przerejestrowac,
    > zrobic MOT i oplacic road tax? Inaczej przy kontroli drogowej auto
> [...]

    Dzięki za link. Musze wszystko przemyśleć.
    Pozdr.

  • 17. Data: 2010-06-25 09:40:37
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    G pisze:

> [...]
    > miał serdecznie dosyc jazdy z kierownicą po złej stronie. Ale tu znów
    > powraca pytanie o sens kupna auta (raz ze wydatek, dwa ze niepotrzebny)

    Nie wiem jak w UK, ale w Irlandii od czasu do czasu robia lapanki na
    auta z obcymi blachami - sprawdzaja czy nie przekroczyles terminu
    przerejestrowania.

    --
    Radek Wrodarczyk

  • 18. Data: 2010-06-25 10:47:11
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    daxus pisze:
    > ciekawe, że jazda w Polsce zgodnie z przepisami jest właśnie tak
    > nazywana. Jacy ludzie taki kraj.

    dokładnie :)

    --
    krzysiek82

  • 19. Data: 2010-06-25 11:20:49
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-24 19:30, daxus pisze:

    > ciekawe, że jazda w Polsce zgodnie z przepisami jest właśnie tak
    > nazywana. Jacy ludzie taki kraj.

    Jakby takich Anglików albo Niemców przenieść w nasze warunki to
    pozabijali by się wszyscy w tydzień:) Nie ma co przesadzać:)

    A.

  • 20. Data: 2010-06-25 20:52:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    > na dłuższą mete jest możliwa? Ja rozumiem ze tydzień dwa to można wszystko,

    Jest możliwa.

    --