    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: jazda na zderzaku + oslepianie + wymuszenie pierwszenstwa
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Sat, 14 Jun 2014 10:28:12 +0200

    Dnia Tue, 10 Jun 2014 08:45:07 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):
    > To jest właśnie jechanie na zderzaku, promowane przez myjka,
    > masz-talerza i kupęlina.
    > Delikatne błyśnięcie z większej odległości to odpowiednik uprzejmego
    > odchrząknięcia ostrzegającego przed ewentualnym zagapieniem się tego, do
    > kogo błysk jest skierowany.

    Ale tego ci nie wolno, to kosztuje 200 :-)

    > Podstawa? (poza twoimi urojeniami)

    Jesli sie upierasz ze ostrzegales przed niebezpieczenstwem to znaczy
    ze zamierzales wjechac jesli nie ustapi :-P
    A za takie myslenie, to chyba adekwatna kara :-P

    > I jest.

    Podstawe zacytujesz ?

    > Może zainwestuj w prawidłowe okulary, hmm?

    Okulary mam dobre, ale rentgena nie maja. Kiepsko widac co jedzie za
    tym pojazdem z przeciwka.
    Bo oczywiscie zakladamy ze jest dluga prosta.

    > Brednie. Siedzenie "na zderzaku" dodatkowo ogranicza widoczność.

    Ale przypiesza wyprzedzenie - nie musisz pokonywac dodatkowych metrow.

    > Nieprawda.

    Nagranie z kamerki moze jakies ? :-)

    > Może przestań trollować, bo tylko wychodzisz na żałosnego idiotę...
    > Pewnie nie zauważyłeś, ale wg twojej "logiki" włączenie kierunkowskazu
    > to taka sama "zbrodnia".

    Na razie do ty sie bawiles w policjanta.
    Nie mowie nie, w zasadzie policji nalezy pomagac, ale pomysl co bedzie
    jak ciebie ktos nagra :-)

    Tu migasz swiatlami bez potrzeby, tam przekraczasz dozwolona predkosc

    J.