eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcjaRe: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Date: Sun, 22 May 2011 23:49:35 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 26
    Message-ID: <irc0a4$7ar$1@news.onet.pl>
    References: <ir7ojf$1kr$1@inews.gazeta.pl> <ir7sqv$hvf$3@opal.futuro.pl>
    <ir7vv4$m2p$1@inews.gazeta.pl> <irajf1$d56$1@news.onet.pl>
    <irallh$q73$1@news.net.icm.edu.pl> <iraton$dkc$1@opal.futuro.pl>
    <irbfb0$c0f$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.121.118.98
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1306100868 7515 62.121.118.98 (22 May 2011 21:47:48 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 May 2011 21:47:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <irbfb0$c0f$1@news.net.icm.edu.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95214
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-22 18:57, ziolek pisze:

    > Załóz, że nie ma ŻADNYCH OPŁAT.
    > I co 10 klient zgłasza , że mu źle chodzi net ....
    > i w ciągu 1 dnia wyczerpujesz limit wyjazdów UKE na CAŁY ROK!!!
    >
    > A teraz klient wie, że ZAPŁĄCI TYLKO
    >
    > POWTARZAM T Y L K O
    >
    > ZA N I E U Z A S A D N I O N E PRZYBYCIE!!!.
    >
    >
    > Wszelkie skrajności sa złe. Jak jest bat na ISP to
    > i na nieuczciwego, lub głupiego klienta.

    Powiem tak - pomysł zacny, ale nie przejdzie. Konsument nie może być
    karany za nieuzasadnione złożenie reklamacji, nawet i do pana boga.
    Jeśli by u nas coś takiego przeszło, i tak padnie na poziomie unijnym.

    Zresztą symetria jest niestety zachowana w obie strony, Kiedyś chodził
    mi po głowie pomysł ukarania przedsiębiorcy za niesłuszne wpisanie
    klienta do rejestru dłużników albo za przekazanie nieistniejącej sprawy
    zewnetrznemu windykatorowi. Okazało, że 'se ne da', bo każdy się może
    pomylić, a fakt że niektórzy mylili się w 20-30% przypadków niczego nie
    dowodził.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: