eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipjakość usług telekomunikacyjnych - koncepcjaRe: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: ziolek <z...@i...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: jakość usług telekomunikacyjnych - koncepcja
    Date: Sun, 22 May 2011 18:57:47 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 42
    Message-ID: <irbfb0$c0f$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <ir7ojf$1kr$1@inews.gazeta.pl> <ir7sqv$hvf$3@opal.futuro.pl>
    <ir7vv4$m2p$1@inews.gazeta.pl> <irajf1$d56$1@news.onet.pl>
    <irallh$q73$1@news.net.icm.edu.pl> <iraton$dkc$1@opal.futuro.pl>
    NNTP-Posting-Host: h-244-138.elektron.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1306083488 12303 85.255.244.138 (22 May 2011 16:58:08
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 May 2011 16:58:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.17) Gecko/20110414
    Thunderbird/3.1.10
    In-Reply-To: <iraton$dkc$1@opal.futuro.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 110522-1, 2011-05-22), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:95210
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-05-22 13:58, wm pisze:
    >> Wyższa opłata np 2-3x od kosztów wizyty jakiegoś informatyka co wystawi
    >> paragon, a nie sąsiada czy wujka Henia ....
    >>
    >> A jak "informatyk" sie "pomyli" to sie rozejdzie po ludziach i juz
    >> więcej nie będzie go nikt zapraszał ...
    >

    ??!! prosze PRZECZYTAJ P O M A Ł U W/W T E K S T


    > Dlaczego operator który daje dobry internet ma się obawiać wizyty UKE? I
    > dalej, jeśli ludzie będą się bali wzywać UKE to jak uczciwy operator
    > poradzi sobie z nieuczciwą konkurencją?
    >
    > Wizyta UKE u konkurencji to jedyna broń jaką posiada. Dlatego karanie
    > ludzi za to, że składają skargi to kiepski pomysł...
    >

    Załóz, że nie ma ŻADNYCH OPŁAT.
    I co 10 klient zgłasza , że mu źle chodzi net ....
    i w ciągu 1 dnia wyczerpujesz limit wyjazdów UKE na CAŁY ROK!!!

    A teraz klient wie, że ZAPŁĄCI TYLKO

    POWTARZAM T Y L K O

    ZA N I E U Z A S A D N I O N E PRZYBYCIE!!!.


    Wszelkie skrajności sa złe. Jak jest bat na ISP to
    i na nieuczciwego, lub głupiego klienta.

    Jak będzie inteligentny klient to poczyta i sam sprawdzi,
    ew. poprosi kogoś kto to umie zrobic, ew. poprosi firmę za pieniądze.

    Wszakże potem uzyska i tak bonifikatę!!
    Inteligentny najpierw zgłosi swojemu ISP, a potem weźmie kogos z zewnątrz.

    "inteligentny inaczej" zadzwoni od razu do UKE.
    Zauważyłeś, że istnieje ścisle określone zasoby pieniezne??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: