  • Data: 2010-06-30 10:18:58
    Temat: Re: jakis pomysl na parkowanie
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale jak jesteś kolekcjonerem znaczków to nie trzymasz ich z zabawkami
    > dziecka, prawda?

    No pewnie, dzieci mają taką magiczną zdolność, że im bardziej coś przed nimi
    pilnujesz tym mają większą ochotę dowiedzieć się co i dlaczego.

    > ? A poobijany samochód nawet
    >
    > Jeśli kolekcjonujesz samochody to chyba nie trzymasz ich na blokowisku pod
    > chmurką, zaparkowane "na wcisk", gdzie gówniarz w ubranku w paski
    > przejedzie sobie gwoździem po karoserii, ptaki obrobią czasem gałąź
    > uschnięta spadnie a parkujący obok będzie musaił swoje drzwi przyłożyć
    > żeby w ogóle wejść/wyjść ze swojego samochodu

    Parkujących obok sobie nie wybierasz szczególnie jak przyjadą po Tobie. Ja
    parkując gdziekolwiek wybieram miejsce tak żeby było go dość do wysiadania,
    wole przejść sie 50m niż parkować pod drzwiami. Ale oczywiście są tacy co
    mają to serdecznie w dupie bo nawet na pustym parkingu potrafią stanąc obok,
    w dodatku tak że trzeba się wślizgiwać do auta. Dlaczego? Bo są debilami?