  • 161. Data: 2010-07-01 22:42:50
    Temat: Re: jakie obowiązki powinienspełniać rowerzysta ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4c2ccaa2$1@news.home.net.pl...
    > RoMan Mandziejewicz pisze:
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > Podkreśliłeś niewłaściwy fragment. Ja nie piszę o zjechaniu w prawo, a o "
    > Kierujący pojazdem wolnobieżnym, (...) jest obowiązany (...) w razie
    > potrzeby - zatrzymać się w celu ułatwienia _wyprzedzania_.''

    Mieli napisać "zatrzymać się, aby dało się go łatwo ominąć, jeśli
    wyprzedzanie jest niemożliwe"?
    Przecież każdy, kto chce, to zrozumiał ten przepis.

  • 162. Data: 2010-07-01 22:44:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Tego to akurat najczęściej wprost zabrania PoRD.

    ????
    Tylko nie zaczynaj kolejnego flame, please.
    Napisz po prostu o co Ci chodziło.

  • 163. Data: 2010-07-01 22:45:13
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 1 Jul 2010 22:42:50 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Mieli napisać "zatrzymać się, aby dało się go łatwo ominąć, jeśli
    > wyprzedzanie jest niemożliwe"?
    > Przecież każdy, kto chce, to zrozumiał ten przepis.

    Ty już kilka razy udowodniłeś że nie chcesz.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 164. Data: 2010-07-01 22:47:24
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Cavallino pisze:

    > Mieli napisać "zatrzymać się, aby dało się go łatwo ominąć, jeśli
    > wyprzedzanie jest niemożliwe"?

    Mieli napisać jasno. A tak nie dość, że jest w razie nieokreślonej
    potrzeby, to jeszcze wymaga sie cudów (a prawo nie może wymagać rzeczy
    niemożliwych). Nie dziwię się, że nikt nawet nie próbuje egzekwować tego
    przepisu.

    > Przecież każdy, kto chce, to zrozumiał ten przepis.

    Jak widać po długości wątku - nie.

    Shrek.

  • 165. Data: 2010-07-01 22:48:03
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Robert Rędziak pisze:

    > Rozbijasz gówno na atomy. I tylko czekam, aż odkryjesz, że atomy
    > nie są niepodzielne.

    Krótko - twoim zdaniem da się wyprzedzić stojący pojazd?

    Shrek.

  • 166. Data: 2010-07-01 22:49:44
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Cavallino pisze:

    > ????
    > Tylko nie zaczynaj kolejnego flame, please.
    > Napisz po prostu o co Ci chodziło.

    Że po drugiej stronie krawężnika jest zazwyczaj chodnik. I zazwyczaj nie
    wolno po nim jeździć rowerem.

    Shrek.

  • 167. Data: 2010-07-01 22:50:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Jak widać po długości wątku - nie.

    Nic z tych rzeczy.
    Pedalarze go po prostu nie akceptują, stąd retoryczne wygibasy.
    Na pewno nie zaliczają się do takich co chcą, a o nich pisałem.

  • 168. Data: 2010-07-01 22:51:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@p...pl> napisał w wiadomości news:

    > Że po drugiej stronie krawężnika jest zazwyczaj chodnik. I zazwyczaj nie
    > wolno po nim jeździć rowerem.

    A ktoś mówił że ma po nim jechać?
    Ma się zabrać z jezdni na ten chodnik, przeczekać aż korek który spowodował
    na jezdni go minie, wprowadzić rower na jezdnię i kontynuować jazdę.
    Oczywiście jeśli inaczej się nie da.

  • 169. Data: 2010-07-01 22:55:17
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Cavallino pisze:

> [...]
    > Ma się zabrać z jezdni na ten chodnik, przeczekać aż korek który
    > spowodował na jezdni go minie, wprowadzić rower na jezdnię i kontynuować

    Pisałeś, że w myśl PoRD ma _zjechać_ za krawężnik. Więc musiałby wjechać
    na chodnik, czego zabrania mu... PoRD

    Shrek.

  • 170. Data: 2010-07-01 22:57:13
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Cavallino pisze:

    > Nic z tych rzeczy.
    > Pedalarze go po prostu nie akceptują, stąd retoryczne wygibasy.
    > Na pewno nie zaliczają się do takich co chcą, a o nich pisałem.

    Nie tylko "pedalarze". Nikt normalny nie oczekuje, że im rowery będą z
    jezdni zjeżdzały na chodnik.

    To jak? Da się wyprzedzić stojący pojazd?

    Shrek.