  • 21. Data: 2010-09-14 08:43:43
    Temat: Re: jakie troche mniej tanie auto z niskim zużyciem paliwa ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 13 Sep 2010 12:37:59 +0200, bagno wrote:
    >Co znaczy jak rozruch ? Jak akumulator jest naładowany to
    >bez najmniejszego problemu (może nie jak w nowych autach
    >ale nie dłużej niż sekunde to trwa). A jak nie jest naładowany
    >to wszystko zdycha, po chwili alarm sie uzbraja i włącza syrena
    >a ja mam ochote isc po cieżki młotek i to rozwalić na kawałki.

    Dwa razy napisales a ja ciagle nie wiem, czy po tygodniu nawet drzwi
    nie mozesz otworzyc z pilota, po czym zabierasz akumulator i idziesz
    go ladowac, czy po tygodniu tylko pilot nie dziala, a auto odpala.
    No nie, po tym mlotku domyslam sie ze bez prostownika sie nie
    obejdzie.

    A to wina aku i kazda marka w koncu tak sie zacznie zachowywac.

    >Szukam już elektryka który mi instalacje przejrzy ale i tak
    >wiem, że jak naprawie elektryke to padnie coś innego.

    No ba, chciales fiata to masz :-)

    >A nawet jak nie to i tak w życiu nie wyjade nim na autostrade. To się nie może
    >dobrze skończyć.

    Nie przesadzajmy, miliony Wlochow tym jezdza po autostradach i to
    nawet szybko :-)

    J.

  • 22. Data: 2010-09-14 09:16:20
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-14 08:31, Andrzej pisze:
    > Ja jestem zainteresowany zakupem astry G. Mam pytanie o te silniki, bo
    > ten niby trefny silnik to X16XEL czyli ecotec 1,6 16v. Czy silniki 1,4
    > ecotec

    1.4 i 1.6 16v są pechowe, po prostu błąd produkcyjny podczas honowania
    bloku.

    i 1,8 ecotec też są problematyczne, tzn. czy też zużywają duże
    > ilości oleju? Bardzo proszę o wypowiedzi.

    o 1.8 słyszałem same pochlebne opinie.

    --
    krzysiek82

  • 23. Data: 2010-09-14 09:29:14
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

> [...]
    > go ladowac, czy po tygodniu tylko pilot nie dziala, a auto odpala.
    > No nie, po tym mlotku domyslam sie ze bez prostownika sie nie

    Jak nie działa to nie działa nic. Ładuje go prostownikiem i jest ok.

    > A to wina aku i kazda marka w koncu tak sie zacznie zachowywac.

    No może może. Nie wiem czy w ogóle jakieś ładowanie jest. Chociaż
    możliwe, że nie ma się kiedy naładować po jeżdze głównie do
    mechanika po drugiej stronie ulicy.

    > No ba, chciales fiata to masz :-)

    Teraz chce peżota i też pewnie "będę miał".

    Banda szaleńców.

  • 24. Data: 2010-09-14 16:47:02
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

> [...]

    > niemieckich lub innych krajów. Te samochody i pozostałe na polskich
    > rejestracjach były w Twoim zakresie cenowym. No pewnie, że były też drogie
    > rodzynki. Nie wiem skąd jesteś ale może do Gliwic nie masz daleko. Z tych
    > trzech na które było mnie stać, jedno akurat zostawało sprzedawane na moich
    > oczach (spóźniłem się). Pozostałe dwa nie były warte oglądania. Wlazłem na
    > otomoto i znalazłem dużo więcej ofert mnie interesujących i to naprawdę
    > ciekawych (zwłaszcza sprzedawanych bezpośrednio - nie przez komis). Wada

    Do gliwic mam 30 km. Może się wybiore ale nie wiem czy to ma sens bo sam
    i tak nic nie kupię. Ciężka sprawa takie auto.

    PS. oddam tanio uno w świetnym stanie.

  • 25. Data: 2010-09-14 17:52:43
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Może mi kto? polecić co? w miare nowego co można kupić za takie pieni?dze ?
    >
    > Interesuje mnie raczej auto małe (nie wiem czy 3 czy 5 drzwi). My?lałem o
    > dieslu ale chyba
    > jednak lepszy wybór to będzie benzyna i dołożeniu gazu. Dobrze żebym z tym
    > gazem zmie?cił się w tych 15 tysi?cach.
    >
    > Podstawowym kryterium s? koszty ekspolatacji.

    Znajomy zaproponował mi pande 1,1 - rocznik 2007, przebieg 70000, 2 poduszki
    powietrzne , cd i chyba
    nic wiecej.

    To chyba najprostrza wersja jaka istnieje. Cena : 17000.

    Auto na 100% pewne.

    Czy to jest tyle warte ?

  • 26. Data: 2010-09-15 14:28:07
    Od: Daniel <d...@d...poczta.onet.delete.pl>

    W dniu 14.09.2010 17:52, bagno pisze:
> [...]
    powietrzne , cd i chyba
    > nic wiecej.
    >
    > To chyba najprostrza wersja jaka istnieje. Cena : 17000.

    Zdecydowanie silnik 1.2 jest dużo lepszy do tego auta, jest
    dynamiczniejszy i z tego co porównywałem z kolegą spala nawet mniej
    (niewiele, ale zawsze). Fajne wozidło po mieście, nie ma dziury na
    parkingu w którą nie da się wjechać ;-) Na dłuższe trasy z przodu dość
    wygodne, z tyłu po 2h można zacząć świrować (choć IMO było wygodniej niż
    w nowym Focusie).

    Pozdrawiam
    Daniel

  • 27. Data: 2010-09-15 18:16:57
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Daniel" <d...@d...poczta.onet.delete.pl> napisał w
    wiadomości news:i6qe4o$5p3$1@news.onet.pl...

> [...]
    > parkingu w którą nie da się wjechać ;-) Na dłuższe trasy z przodu dość
    > wygodne, z tyłu po 2h można zacząć świrować (choć IMO było wygodniej niż

    Ale ja mam możliwość kupienia 1,1 a nie 1,2 i o taki pytam.