  • Data: 2010-09-13 21:07:20
    Temat: Re: jakie troche mniej tanie auto z niskim zużyciem paliwa ?
    Od: "bagno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4c8df942$0$21006$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam

    No to objechałem wszystkie komisy jakie udało się znaleźć. Miałem wziąć
    aparat fotograficzny
    albo chociaż coś do notowania ale oczywiście zapomniałem.

    Najbardziej spodobał mi sie niebieski peugeot 206 (2004, silnik 1,4 hdi, 8
    poduszek, klimatyzacja
    5 drzwiowy, sprowadzony chyba z francji). Cena : 16000

    golf IV - benzyna (chyba 1,8) i sekwencyjna instalacja gazowa, 4 poduszki
    powietrzne, chyba
    klimatyzacja i troche roznych glupot, rocznik 99 czyli troche stary, cena
    duża bo 18000

    polo - benzyna (1,4), klimatyzacja, 4 poduszki, rocznik 2001, cena: 15000 (+
    gaz = pewnie z 18000)

    Oprócz tego jest w cholere innych aut. Większość albo za droga, albo za
    duża, albo za stara. W sumie
    to oglądam te auta i poza wyglądem to niewiele jestem w stanie ocenić. Widze
    tylko, że do tych
    15000 to ciężko będzie.