  • Data: 2010-09-13 12:37:59
    Temat: Re: jakie troche mniej tanie auto z niskim zużyciem paliwa ?
    Od: "bagno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:i6ku9b$5mj$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w
    >
    > No popatrz, a ja dojezdzilem sierra do jej 20 lat, przebieg nieokreslony
    > [350 ?], a u mojego znajomego mechanika nigdy nie stala.
    > [mechanika znam z widzenia, no i z innych aut]

    > A rozruch jak ?

    Co znaczy jak rozruch ? Jak akumulator jest naładowany to
    bez najmniejszego problemu (może nie jak w nowych autach
    ale nie dłużej niż sekunde to trwa). A jak nie jest naładowany
    to wszystko zdycha, po chwili alarm sie uzbraja i włącza syrena
    a ja mam ochote isc po cieżki młotek i to rozwalić na kawałki.

    > Bo akumulator moze i dwuletni, ale chyba do wymiany.

    Może być. Długo nie był używany i stał rozładowany do 0. Nie wyszło
    mu to widać na zdrowie.

    > I to jest zasadniczo niezalezne od auta, choc alternator mozna by
    > przetestowac.

    Szukam już elektryka który mi instalacje przejrzy ale i tak
    wiem, że jak naprawie elektryke to padnie coś innego. A nawet jak
    nie to i tak w życiu nie wyjade nim na autostrade. To się nie może
    dobrze skończyć.