  • 11. Data: 2010-09-13 15:12:52
    Temat: Re: jakie troche mniej tanie auto z niskim zużyciem paliwa ?
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-13 14:58, bagno pisze:
    > Tylko 1 poduszka powietrzna. Bez żadnych cudów.
    > Co do silnika to wlasciciel nie byl w stanie podac wiecej szczegolow.

    astra G = astra II szukaj wersji z 4 poduchami (masa tego jest) i unikaj
    silnika X16XEL lubi spore ilości oleju, polecam jednostki 8 zaworowe,
    trwałe nie piją za wiele oleju oraz palą mnie niż ten 16zaworowy
    śmietnik. Jak właściciel nie był w stanie podać więcej szczegółów to kto
    miał to podać:)? kurde ja nawet wiem, jakie ciśnienie sprężania na
    poszczególnych cylindrach ma mój samochód, a ludzie nie potrafią nic
    powiedzieć na temat swojego auta.

    --
    krzysiek82

  • 12. Data: 2010-09-13 15:14:59
    Temat: Re: jakie troche mniej tanie auto z niskim zu?yciem paliwa ?
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl>

    W dniu 2010-09-13 15:08, hants pisze:
    > Hyundai Accent.

    a jak tam z blachą? bo wiem, że starsze roczniki strasznie korodują, coś
    jak astra f:)

    --
    krzysiek82

  • 13. Data: 2010-09-13 15:32:20
    Od: "hants" <m...@h...pl>

    "krzysiek82" <o...@c...pl> wrote in message

    > a jak tam z blachą? bo wiem, że starsze roczniki strasznie korodują, coś
    > jak astra f:)

    Bez przesady.. Jedna dziurka w progu przez 5 lat, to chyba nie taki znowu
    powód do lamentu ;-)

    A tak na powaznie - no to moze Sonata? Przyzwoite auto.

  • 14. Data: 2010-09-13 19:39:53
    Od: "Vlad The Ripper" <os$^_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <o...@c...pl> napisał w wiadomości

    > a jak tam z blachą? bo wiem, że starsze roczniki strasznie korodują, coś
    > jak astra f:)

    Kolega ma takiego z 1999 roku, taki lanosoposobny. Mega zgniłek jednym
    słowem. Może w nowszym modelu poprawili blachy.

  • 15. Data: 2010-09-13 21:07:20
    Od: "bagno" <b...@o...pl>

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    No to objechałem wszystkie komisy jakie udało się znaleźć. Miałem wziąć
    aparat fotograficzny
    albo chociaż coś do notowania ale oczywiście zapomniałem.

    Najbardziej spodobał mi sie niebieski peugeot 206 (2004, silnik 1,4 hdi, 8
    poduszek, klimatyzacja
    5 drzwiowy, sprowadzony chyba z francji). Cena : 16000

    golf IV - benzyna (chyba 1,8) i sekwencyjna instalacja gazowa, 4 poduszki
    powietrzne, chyba
    klimatyzacja i troche roznych glupot, rocznik 99 czyli troche stary, cena
    duża bo 18000

    polo - benzyna (1,4), klimatyzacja, 4 poduszki, rocznik 2001, cena: 15000 (+
    gaz = pewnie z 18000)

    Oprócz tego jest w cholere innych aut. Większość albo za droga, albo za
    duża, albo za stara. W sumie
    to oglądam te auta i poza wyglądem to niewiele jestem w stanie ocenić. Widze
    tylko, że do tych
    15000 to ciężko będzie.

  • 16. Data: 2010-09-13 22:02:43
    Od: "newsy" <t...@a...pl>

    :

    > Auto do max 12 - 15 tysięcy. > Założyłem sobie, że nie chce auta starszego
    > niż rok 2000 (albo i 2002). Może mi ktoś polecić coś w miare nowego co
    > można kupić za takie pieniądze ?

    A co sądzicie o Focusie mk1?

  • 17. Data: 2010-09-13 22:49:31
    Od: Jarek <j...@g...pl>

    W dniu 2010-09-13 23:37, bagno pisze:
    > t15000 to ciężko będzie.

    A może Hyundai Getz 1.5 CRDi? Sam mam taki jako drugi samochód i
    stwierdzam że bardzo przyjemne auto.

  • 18. Data: 2010-09-13 23:24:37
    Od: r...@k...pl

    Dnia Mon, 13 Sep 2010 21:07:20 +0200, bagno napisał(a):

> [...]
    > duża, albo za stara. W sumie
    > to oglądam te auta i poza wyglądem to niewiele jestem w stanie ocenić. Widze

    Coś Ci powiem:) Jestem rozpoczynającym wątek o tym jednak tańszym autku. W
    niedzielę byłem na giełdzie samochodowej w Gliwicach (ponoć największej w
    południowej Polsce). W zakresie cenowym mnie interesującym, znalazłem wśród
    chyba tysięcy aut, tylko TRZY!!! Większość pozostałych, na rejestracjach
    niemieckich lub innych krajów. Te samochody i pozostałe na polskich
    rejestracjach były w Twoim zakresie cenowym. No pewnie, że były też drogie
    rodzynki. Nie wiem skąd jesteś ale może do Gliwic nie masz daleko. Z tych
    trzech na które było mnie stać, jedno akurat zostawało sprzedawane na moich
    oczach (spóźniłem się). Pozostałe dwa nie były warte oglądania. Wlazłem na
    otomoto i znalazłem dużo więcej ofert mnie interesujących i to naprawdę
    ciekawych (zwłaszcza sprzedawanych bezpośrednio - nie przez komis). Wada
    jest taka, że trzeba trochę pojeździć.
    --
    Z pozdrowieniami
    RonnyPL - r...@k...pl

  • 19. Data: 2010-09-13 23:48:14
    Od: " " <w...@W...gazeta.pl>

    Vlad The Ripper <os$^_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl> napisał(a):

    > Kolega ma takiego z 1999 roku, taki lanosoposobny. Mega zgniłek jednym
    > słowem. Może w nowszym modelu poprawili blachy.

    A na Lanosie z tego samego roku nie ma śladu korozji...

  • 20. Data: 2010-09-14 08:31:40
    Od: Andrzej <a...@g...com>

    On 13 Wrz, 15:12, krzysiek82 <o...@c...pl> wrote:
> [...]
    > miał to podać:)? kurde ja nawet wiem, jakie ciśnienie sprężania na
    > poszczególnych cylindrach ma mój samochód, a ludzie nie potrafią nic

    Ja jestem zainteresowany zakupem astry G. Mam pytanie o te silniki, bo
    ten niby trefny silnik to X16XEL czyli ecotec 1,6 16v. Czy silniki 1,4
    ecotec i 1,8 ecotec też są problematyczne, tzn. czy też zużywają duże
    ilości oleju? Bardzo proszę o wypowiedzi.