  • 11. Data: 2011-03-18 08:37:57
    Temat: Re: jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke
    Od: amos <g...@g...com>

    drummer napisał(a):
    > Waszym zdaniem tarcze jakich marek nie rdzewieja i zachowuja swoj
    > srebrzysty urok pod aluskami ...

    Tak sie zastanawiam, czy koledzy tylko rzna glupa, czy moze to nowosc
    na rynku I nie mieli okazji kupic takich tarcz.

    Ostatnio kupilem tarcze Zimmerman (nie pamietam czy tak sie to
    dokladnie pisze) w calosci pokryte jakas powloka zabezpieczajaca.
    Powloka w miejscu styku tarczy z klockiem sie szybko wyciera I
    pozostaje jedynie tam, gdzie powinna zabezpieczac.

    Tarcze po ok 3 miesiacach uzywania nie zardzewialy (oczywiscie nie
    pisze o powierzchni tracej), poprzednio montowane tarcze (akurat w
    innym aucie) pokryly sie rdzawym nalotem po pierwszym kontakcie z
    woda, po miesiacu wygladaly jak trzyletnie.

    Poszukaj bo wiem ze nie tylko Z tak zabezpiecza.

    Tarcze kosztowaly ok 400 pln, wetylowane, 308 mm srednicy.

    --
    Zdrowka
    Amos

  • 12. Data: 2011-03-18 08:45:54
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    notveryoldman wrote:

    > ponieważ już prawie piątek, mogę dodać dykteryjkę - mój major
    > na Studium Wojskowym zwykł był mawiać: buty mają się świecić
    > jak psu jaja albo moje...

    Uch, nie to żebym się czepiał czy sugerował że ściemniasz, ale
    ten motyw ma taką brodę, że jest chyba na każdej stronie w
    internecie z szeroko pojętym humorem ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 13. Data: 2011-03-18 08:59:27
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Tak sie zastanawiam, czy koledzy tylko rzna glupa, czy moze to nowosc
    > na rynku I nie mieli okazji kupic takich tarcz.

    A znasz to:

    Majster do robotnika: - Idz pomaluj okna.
    Po godzinie robotnik przychodzi i pyta: - Szefie, a ramy tez... ?

    Niestety mam wrazenie, ze watkotworca ma duzo wspolnego z robotnikiem :)

    --
    Picasso

  • 14. Data: 2011-03-18 09:00:03
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-03-17 22:38, drummer pisze:
    > Waszym zdaniem tarcze jakich marek nie rdzewieja i zachowuja swoj srebrzysty urok

    ... stale używane?

  • 15. Data: 2011-03-18 09:01:17
    Od: Mateusz <m...@g...com>

    Myślę, że najlepiej takie tarcze przejechać ściereczką z olejem (może
    być zużyty) - na bank nie zardzewieją !

    A tak na poważnie... skoro jesteś takim estetą, to może warto pomyśleć
    nad zagarażowaniem auta ? żeby tarcze zaczęły rdzewieć trzeba nim
    postać tak z 2-3 dni przy deszczowych dniach (tak na moje oko) ale
    pierwsze hamowanie usuwa cały rdzawy osad.

  • 16. Data: 2011-03-18 10:05:14
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Mar, 08:59, "P_ablo" <o...@o...pl> wrote:
    > Niestety mam wrazenie, ze watkotworca ma duzo wspolnego z robotnikiem :)

    Spoko. Moze i tak jest.

    Ja odebralem to pytanie raczej jako "luzno zadane". Zreszta czasem
    przydaje sie i takie, grupa moze wtedy rozluznic kolnierzyki i
    popuscic wodze fantazji. Tez jest wesolo ;)

    Odnosnie tematu, na pewno na pierwszy montaz kilku drozszych
    producnentow daje "lepsze pod wzgledem estetycznym" czyli "bardziej
    nierdzewne" tarcze.

    --
    zdrowka
    amos

  • 17. Data: 2011-03-18 10:09:04
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Mar, 09:01, Mateusz <m...@g...com> wrote:

    > A tak na poważnie... skoro jesteś takim estetą,

    Wiesz, rdza nigdzie nie wyglada dobrze, nie trzeba byc wielkim esteta
    zeby jej nie lubic.

    Jak sie jezdzi na stalowych felgach, to ma to mniejsze znaczenia,
    poniewaz tarcz (poza polyskujaca powierzchnia hamujaca) nie widac.
    W przypadku wiekszosci felg aluminiowych widac duzo wiecej i rdza wali
    po oczach. W przypadku dobrze utrzymanego auta to lekki dysonans.

    --
    zdrowka
    amos

  • 18. Data: 2011-03-18 10:13:06
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Mar, 08:37, amos <g...@g...com> wrote:
    > Poszukaj bo wiem ze nie tylko Z tak zabezpiecza.

    Sam sobie odpowiem, a co ;)

    Dla przykladu te sa zabezpieczone:

    http://allegro.pl/tarcze-hamulcowe-tyl-tylne-volvo-s
    60-s80-zimmerman-i1487845777.html#gallery

    --
    zdrowka
    amos

  • 19. Data: 2011-03-18 10:32:29
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

[...]

    Czyli rdzewieją na 90% powierzchni tarczy :)

  • 20. Data: 2011-03-18 10:35:45
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...
> [...]

    W przypadku wiekszosci felg aluminiowych widac duzo wiecej i rdza wali
    po oczach. W przypadku dobrze utrzymanego auta to lekki dysonans.
    Bo auto jest po to aby nim jeździć. I wtedy sa błuszczace. A jak ma stać to
    wazelinka :) i też będą ładne.