  • 21. Data: 2011-03-18 10:47:21
    Temat: Re: jakie tarcze nie rdzewieja i dlugo zachowuja estetyke
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > http://allegro.pl/tarcze-hamulcowe-tyl-tylne-volvo-s
    60-s80-zimmerman-i1487845777.html#gallery

    E, do dupi. One sa matowe, nie beda blyszczec :)

    sz.

  • 22. Data: 2011-03-18 10:50:53
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    Proszzzzzz bardzo:
    http://denckermann.pl/pl/produkty/uklad-hamulcowy/ta
    rcze-hamulcowe.html

    sz.

  • 23. Data: 2011-03-18 11:52:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-03-18 08:45, Massai pisze:

    > Uch, nie to żebym się czepiał czy sugerował że ściemniasz, ale
    > ten motyw ma taką brodę, że jest chyba na każdej stronie w
    > internecie z szeroko pojętym humorem ;-)

    I pewnie dzięki temu każdy major na studium wojskowym go zna i powtarza ;)

  • 24. Data: 2011-03-18 12:04:41
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "szufla" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Proszzzzzz bardzo:
    > http://denckermann.pl/pl/produkty/uklad-hamulcowy/ta
    rcze-hamulcowe.html

    Te nie są niczym pokryte. Błyszczą bo jeszcze nie zardzewiały.

  • 25. Data: 2011-03-18 14:50:42
    Od: amos <g...@g...com>

    On 18 Mar, 12:04, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
    arcze-hamulcowe.html

    > Te nie s niczym pokryte. B yszcz bo jeszcze nie zardzewia y.

    W opisie jest informacja, ze sa wykonane ze stali nierdzewnej.

    --
    zdrowka
    amos

  • 26. Data: 2011-03-18 19:08:53
    Od: Jack22 <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-03-17 22:38, drummer pisze:
    > Waszym zdaniem tarcze jakich marek nie rdzewieja i zachowuja swoj
    > srebrzysty urok pod aluskami ... Ja potrzebuje do mondeo mk3 ale moze to
    > nie jest zalezne od tego do jakiego modelu auta tylko zwyczajnie od
    > solidnosci danego producenta tarcz ? moje poprzednie mikody (nawiasem
    > mowiac dosyc dobre pod wzgledem subiektywnych odczuc przy hamowaniu)
    > bardzo szybko mnie rozczarowaly pod wzgledem estetycznym. Drugi raz
    > chcialbym wybrac cos na co da sie patrzec przez 'szprychy' alufelgi :)
    > Czy tarcze, ktore sa bardziej nierdzewne sa w jakis sposob znakowane ?

    często używane

  • 27. Data: 2011-03-19 00:07:20
    Od: "szufla" <b...@p...pl>

    > W opisie jest informacja, ze sa wykonane ze stali nierdzewnej.

    No wlasnie dlatego podalem linka. Ciekawe ile kosztuje ta fanaberia ?:)

    sz.

  • 28. Data: 2011-03-19 12:10:58
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > żeby tarcze zaczęły rdzewieć trzeba nim
    > postać tak z 2-3 dni przy deszczowych dniach

    Wystarczy kilka godzin :-)

  • 29. Data: 2011-03-20 16:33:01
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Uzytkownik "amos" <g...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...
    arcze-hamulcowe.html

    > W opisie jest informacja, ze sa wykonane ze stali nierdzewnej.
    >
    > --
    Tak przeczytalem jeszcze raz i zauwazylem za pózno.Mój blad