  • 51. Data: 2011-11-15 23:17:10
    Temat: Re: jakie opony - średnia klasa
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-11-15 22:43, to pisze:

    > Turanza to nie jest segment premium, tylko tania linia Bridgestone-a.
    > Klasa średnia.

    starą ER300 jeszcze 3 lata temu klasyfikowano jako premium, zresztą w
    testach ADAC-u wypadała wtedy w pierwszej trójce (obok innych segmentu
    premium). I latem spisywała się IMHO bardzo dobrze.
    W chłodne jesienne dni jednak stawała się za twarda.
    Obecnie produkowana ER300 Ecopia to już inna opona, dużo gorzej
    oceniana. Dlatego też obecnie jako letnie mam Continentale.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 52. Data: 2011-11-16 20:37:13
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Ra" <t...@d...use.it> napisał w wiadomości
    > Sava Eskimos S3+

    Dobre opony, u mnie lepsze od Uniroyal które aktualnie mam. Bo Uniroyalki
    właśnie na czarne ulice, a Sava jedzie tam gdzie inni stoją u mnie pod
    górki, ot bieżnik traktorka.

    --
    Irokez

  • 53. Data: 2011-11-17 14:34:05
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-11-15, Przemysław Czaja <p...@p...fm> wrote:

> [...]
    > z przyczepnością. Co wy robicie tymi samochodami w zimie? Wyścigi? Nie
    > wiem jak w Warszawie, moje miasteczko jest w miarę oczyszczane ze
    > sniegu, jednak zdarzają się sytuacje, gdzie kilka km trzeba przejechać
    > po ubitym śniegu - na co mi w tej sytuacji opona, która jest rewelacyjna
    > na mokrym skoro po śniegu zachowuje się prawie jak letnia? Podsumuję -
    > jak jest mokro wystarczy nieco zwolnić, aby jechać bezpiecznie (nawet na
    > letnich) ale jak jest śnieg i ślizgawica to wolę mieć opony które temu
    > podołają - bo to o wiele bardziej niebezpieczna sytuacja niż jazda po

    Dla samochodu tak, dla kierowcy odwrotnie :)

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 54. Data: 2011-11-18 09:45:29
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Sprawdź jakieś Barum, na miasto OK (jeździłem z 7 lat i na czarne jezdnie, w
    tym mokre, były bardziej niż OK).

    Dębica Frigo polecana jest raczej na konkretny śnieg.

    Teraz założyłem nowe zimówki Continentala i ktoś mi nagle wyjechał przed
    maskę - na mokrym jechałem, jechałem i jechałem, aż się ździwiłem, prawie
    dzwon.

    -----

  • 55. Data: 2011-11-18 09:53:36
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Logika może być taka, że trzeba z parkingu po nocy lub po pracy wyjechać.

    -----

  • 56. Data: 2011-11-18 13:25:18
    Od: "_ąćęłńóśźż." <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Nie chciało mi się przekładać dwie zimy temu i posuwałem po stolicy na
    letnich, prawie bez różnicy (raz pod jakąś agencją celną się ślizgałem).
    Inna sprawa, że tamtej zimy mało jeździłem, auto starałem się trzymać w
    garażu - miałem wtedy wielki zimowy ciąg na rower (tu miałem kolce ;))

    -----
    > W/g tej teorii, to na Warszawe dobre letnie sprawdza sie jak zloto - bo one
    przeciez na mokre sa the best!

  • 57. Data: 2011-11-18 14:03:42
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-11-18 09:45, _ąćęłńóśźż. pisze:

    > Teraz założyłem nowe zimówki Continentala

    nowe, tzn ile km na nich od ich kupienia do tego zdarzenia zrobiłeś?

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 58. Data: 2011-11-18 16:36:02
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 18 Nov 2011 14:03:42 +0100, Michał Baszyński napisał(a):

    > W dniu 2011-11-18 09:45, _ąćęłńóśźż. pisze:

    UPRASZA SIĘ NIE DOKARMIAĆ TOPPOSTUJĄCYCH ŚMIECI.
    Serdecznie dziękujemy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Najlepszy samochód na zimę? Golf TDI