  • 1. Data: 2011-11-13 23:58:28
    Temat: jakie opony - średnia klasa
    Od: Ra <t...@d...use.it>

    Co polecacie z opon 195/55 R16 na zimę ? firma lub model
    - nie jakieś noname
    - jazda tylko w-wa więc raczej czarne ulice
    - samej jazdy raczej mało więc nie chce wywalać kupę kasy a widzę, że
    poszły mocno w górę. W ubiegłym roku w znanym sklepie netowym był
    całkiem spory wybór 300+ zł, a teraz to tak 400-500zł więc w realu
    pewnie jeszcze więcej

  • 2. Data: 2011-11-14 00:24:45
    Temat: Re: jakie opony - średnia klasa
    Od: K <g...@z...gov.pl>

    W dniu 13-11-2011 23:58, Ra pisze:
> [...]
    > poszły mocno w górę. W ubiegłym roku w znanym sklepie netowym był
    > całkiem spory wybór 300+ zł, a teraz to tak 400-500zł więc w realu

    debica frigo 8 (czy jaki to ma tam aktualnie numer) spokojnie wystarcza.

  • 3. Data: 2011-11-14 00:34:02
    Od: to <t...@x...abc>

    begin K

    > debica frigo 8 (czy jaki to ma tam aktualnie numer) spokojnie wystarcza.

    Albo wąż ogrodowy. Z tej grupy dowiedziałem się, że obwiązanie felgi
    wężem ogrodowym jest bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia opony.

  • 4. Data: 2011-11-14 07:41:08
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości
    > begin K

    > Albo wąż ogrodowy. Z tej grupy dowiedziałem się, że obwiązanie felgi
    > wężem ogrodowym jest bardzo kreatywnym sposobem zastąpienia opony.

    To już się robi nudne bo śmieszne już dawno przestało być.

  • 5. Data: 2011-11-14 11:35:58
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Agent

    > To już się robi nudne bo śmieszne już dawno przestało być.

    Podobnie jak polecanie w co drugim wątku beznadziejnych Dębic. ;-)

  • 6. Data: 2011-11-14 13:28:29
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Podobnie jak polecanie w co drugim wątku beznadziejnych Dębic. ;-)

    Jeśli potrafisz polecić coś w cenie Dębicy, co sprawuje się lepiej na
    śniegu od wspomnianych Frigo, to prosimy. Będziemy wdzięczni.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2011-11-14 13:30:54
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 14 Nov 2011 13:28:29 +0100, M1SLQ napisał(a):

    > Jeśli potrafisz polecić coś w cenie Dębicy, co sprawuje się lepiej na
    > śniegu od wspomnianych Frigo, to prosimy. Będziemy wdzięczni.

    Autor napisał
    - jazda tylko w-wa więc raczej czarne ulice

    Dębica dobrze wypada tylko na śniegu więc gdzie logika ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 8. Data: 2011-11-14 13:49:46
    Od: to <t...@x...abc>

    begin M1SLQ

    > Jeśli potrafisz polecić coś w cenie Dębicy, co sprawuje się lepiej na
    > śniegu od wspomnianych Frigo, to prosimy. Będziemy wdzięczni.

    Pytanie było o opony średniej klasy, a nie o najtańsze. A na tej grupie
    -- ktoś pyta o opony premium, dostaje odpowiedź "kup Dębice, a jak kupisz
    coś droższego to masz krótkiego członka", pyta o średnią klasę, odpowiedź
    ta sama. I to właśnie jest nudne.

    Po drugie, pomijając może góry, w Polsce przez większość zimy jest mokro,
    więc opony zimowe, które na mokrym są tragiczne, to fatalny wybór.

  • 9. Data: 2011-11-14 14:14:17
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Pytanie było o opony średniej klasy, a nie o najtańsze.

    cytat: "Co polecacie z opon 195/55 R16 na zimę ? firma lub model
    - nie jakieś noname
    - jazda tylko w-wa więc raczej czarne ulice
    - samej jazdy raczej mało więc nie chce wywalać kupę kasy"

    skoro _cena jest istotna_, opony moją być _na zimę_ i _samej jazdy
    raczej mało więc nie chcę wywalać kupę kasy_ to raczej wątkotwórca nie
    pyta o opony klasy premium... W Warszawie śnieg też się zimą zdarza i z
    parkingu wyjechać ciężko... To jest grupa dyskusyjna, pozwoliłem sobie
    zapytać, co jest lepsze na zimę od Dębicy w cenie Dębicy.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2011-11-14 14:19:46
    Od: to <t...@x...abc>

    begin M1SLQ

    > cytat: (...)

    Pytanie było o opony średniej klasy do jazdy głównie po mokrym, a nie o
    najtańsze do jazdy głównie po śniegu.

    > W Warszawie śnieg też się zimą zdarza i z
    > parkingu wyjechać ciężko...

    Chyba jak ktoś nie umie jeździć albo ma letnie.

    > To jest grupa dyskusyjna, pozwoliłem sobie
    > zapytać, co jest lepsze na zimę od Dębicy w cenie Dębicy.

    Wszystko co jest lepsze na mokrym od Dębicy, bo u nas zimą jest
    najczęściej mokro.