  • Data: 2011-11-14 14:14:17
    Temat: Re: jakie opony - średnia klasa
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pytanie było o opony średniej klasy, a nie o najtańsze.

    cytat: "Co polecacie z opon 195/55 R16 na zimę ? firma lub model
    - nie jakieś noname
    - jazda tylko w-wa więc raczej czarne ulice
    - samej jazdy raczej mało więc nie chce wywalać kupę kasy"

    skoro _cena jest istotna_, opony moją być _na zimę_ i _samej jazdy
    raczej mało więc nie chcę wywalać kupę kasy_ to raczej wątkotwórca nie
    pyta o opony klasy premium... W Warszawie śnieg też się zimą zdarza i z
    parkingu wyjechać ciężko... To jest grupa dyskusyjna, pozwoliłem sobie
    zapytać, co jest lepsze na zimę od Dębicy w cenie Dębicy.