  • 171. Data: 2010-07-01 23:00:33
    Temat: Re: jakie obowiązki powinien spełniać rowerzysta ?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Shrek" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:4c2d00b8$1@news.home.net.pl...

    > Pisałeś, że w myśl PoRD ma _zjechać_ za krawężnik. Więc musiałby wjechać
    > na chodnik, czego zabrania mu... PoRD

    Znowu atomy są najistotniejsze?
    Wyluzuj, nie łap za słówka.

  • 172. Data: 2010-07-01 23:01:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie tylko "pedalarze". Nikt normalny nie oczekuje, że im rowery będą z
    > jezdni zjeżdzały na chodnik.

    Świadomość tego przepisu nie jest powszechna.
    Nie tylko tego niestety.

  • 173. Data: 2010-07-01 23:06:37
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Cavallino pisze:

    > Świadomość tego przepisu nie jest powszechna.
    > Nie tylko tego niestety.

    Ty nie zmieniaj tematu, tylko powiedz jak się wyprzedza stojące pojazdy:P

    Shrek.

  • 174. Data: 2010-07-01 23:07:27
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Cavallino pisze:

    > Znowu atomy są najistotniejsze?
    > Wyluzuj, nie łap za słówka.

    Nie ja zacząłem:P To ty twierdziłeś, że rowerzysta ma robić zjazd na
    chodnik:P

    Shrek.

  • 175. Data: 2010-07-01 23:14:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Nie ja zacząłem:P To ty twierdziłeś, że rowerzysta ma robić zjazd na
    > chodnik:P

    Nie wiesz co znaczy słowo "zjazd?
    Inaczej "wypad".

  • 176. Data: 2010-07-01 23:21:49
    Od: Shrek <l...@p...pl>

    Cavallino pisze:

    > Nie wiesz co znaczy słowo "zjazd?

    Wiem.

    > Inaczej "wypad".

    Nie wydaje mi się...

    EOT.

  • 177. Data: 2010-07-01 23:25:53
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 1 Jul 2010 23:14:38 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Nie wiesz co znaczy słowo "zjazd?
    > Inaczej "wypad".

    Aa, czyli wczoraj używałem wypadu z autostrady. Jak miło.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 178. Data: 2010-07-01 23:37:55
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Thu, 01 Jul 2010 22:48:03 +0200, Shrek <l...@p...pl>
    wrote:

    > Krótko - twoim zdaniem da się wyprzedzić stojący pojazd?

    A jednak. Elektrony, protony i neutrony.

    Wyprzedzasz pojazd w ruchu. Jednakowoż ten (jeśli jest
    wolnobieżny lub bezsilnikowy) ma obowiązek zjechać do prawej
    krawędzi i, jeśli zachodzi potrzeba, zatrzymać się aby to
    wyprzedzanie ułatwić (może się zatrzymać w trakcie wyprzedzania
    -- uwaga manewr wyprzedzania zaczyna się w momencie, gdy
    wyprzedzający włączy lewy kierunkowskaz). Czegoś nie rozumiesz?
    Zapytaj jakiegoś specjalistę od PoRD. Np. Pana Zbigniewa
    Drexlera.

    A. Te powyżej są zaliczane do cząstek elementarnych z przyczyn
    historycznych. Możesz rozbijać dalej.

    r.
    _____________

  • 179. Data: 2010-07-01 23:48:46
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Kapsel wrote:

    > Tu raczej mowa o posiadaniu, a nie korzystaniu.
    > Ale w Twojej myśli się zgadzam też ;)

    :-)

    A teraz powinniśmy się obrzucić błotem, bo inaczej nie będziemy pasowali
    to tonu dyskusji. :-)
    No, to plac!

    --
    Bydlę

  • 180. Data: 2010-07-01 23:49:41
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Shrek wrote:

    > No właśnie nie bardzo. Niemożliwością jest wyprzedzić stojący pojazd:P

    Ale upewnij mnie, że żartujesz.

    --
    Bydlę